8 τρόποι για να κάψετε γρήγορα το περιττό λίπος

Οι καλύτεροι τρόποι για να κάψετε λίπος

Οι καλύτεροι τρόποι για να κάψετε λίποςΟ μεταβολισμός του καθενός επιβραδύνει προς τα κάτω ανάλογα με την ηλικία. Στα 40 θα καίει 100 έως 300 θερμίδες λιγότερες την ημέρα από ότι έκαιγε στα 30, σύμφωνα με την Pamela M. Peeke, MD, συγγραφέα του Body for Life και επίκουρη καθηγήτρια της Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο του Maryland στη Βαλτιμόρη. Αυτό μπορεί να μεταφραστεί ως μια αύξηση 10 έως 25 κιλά του σωματικού βάρους σ’ ένα χρόνο. Μπορείτε όμως να εξουδετερώσετε αυτή την επιβράδυνση και ν’ αυξήσετε την ικανότητα του σώματος σας να καίει λίπος, με λίγα tweaks στην καθημερινή ρουτίνα σας. Οι ακόλουθες στρατηγικές θα σας βοηθήσουν να κάψετε περισσότερο λίπος, κάνοντας το μεταβολισμό σας να δουλεύει καλύτερα.

Άσκηση
Αφιερώστε πέντε λεπτά άσκησης κάθε πρωί. Όλοι έχουμε ένα μεταβολικό θερμοστάτη, που μπορεί να δουλέψει προς τα πάνω ή προς τα κάτω και το πρωί είναι η καλύτερη στιγμή για να τον ενεργοποιήσετε. Κάθε μέρα αυτός ο θερμοστάτης, περιμένει για σήματα ενεργοποίησης, έτσι λοιπόν όσα περισσότερα είναι τα σήματα που μπορείτε να στείλετε, τόσο το καλύτερο. Μια ελαφρά δραστηριότητα για 5 λεπτά κάθε πρωί σε όλο το σώμα, όπως το περπάτημα ή push- ups, είναι ότι καλύτερο.

Το πρωινό
Πολυάριθμες μελέτες έχουν δείξει ότι αυτοί που τρώνε πρωινό είναι λιγότεροι από αυτούς που παραλείπουν το πρωινό. Ο μεταβολισμός σας επιβραδύνει φυσικά τη νύχτα, αλλά μπορείτε να τον δώσετε ένα γερό σπρώξιμο το πρωί τρώγοντας πρωινό. Και επειδή θα υπάρξει μείωση του μεταβολισμού αργότερα μέσα στην ημέρα, είναι μια καλή ιδέα για να φτιάξετε ένα μεγάλο και υγιεινό πρωινό.

Δημητριακά ολικής αλέσεως
Τα δημητριακά ολικής αλέσεως, το καστανό ρύζι, το φύτρο σιταριού, το μαύρο ψωμί, το πίτουρο βρώμης, θα σας κάνουν να νιώθετε χορτάτοι, επειδή χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να αφομοιωθούν από τους απλούς υδατάνθρακες. Σε μια μελέτη οι ερευνητές στο Νοσοκομείο Brigham and Women και την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ αξιολόγησαν την διαιτητική πρόσληψη περισσότερων από 74.000 γυναικών για 12 χρόνια. Συνολικά, οι γυναίκες που έτρωγαν τακτικά τρόφιμα ολικής αλέσεως ( περίπου 1,5 μερίδας την ημέρα ) πήραν λιγότερο βάρος από ότι οι γυναίκες που δεν έτρωγαν τέτοια τρόφιμα.

Οι μυς
Οι μυς καίνε τις περισσότερες θερμίδες, έτσι μια μειωμένη μυϊκή μάζα μπορεί να είναι ένας από τους κύριους λόγους που ο μεταβολισμός επιβραδύνεται. Η αχρησία μπορεί να προκαλέσει στις γυναίκες να χάσουν μέχρι και 10 κιλά μυός μεταξύ των ηλικιών 30 και 50. Χάνοντας έτσι ένα μεγάλο μέρος των μυών, σημαίνει ότι θα καίτε 350 με 500 θερμίδες λιγότερες την ημέρα. Για την επίτευξη και διατήρηση της μυϊκής μάζας, πρέπει να έχετε ως στόχο δύο έως τρεις προπονήσεις ενδυνάμωσης την εβδομάδα. Αν δεν έχετε τη δυνατότητα να πάτε σε ένα γυμναστήριο, δοκιμάστε push- ups, καταλήψεις, κοιλιακούς ή άλλες ασκήσεις στο σπίτι.

Προσθέστε την πρωτεΐνη στη διατροφή σας
Προσθέστε λίγη υψηλής ποιότητας και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά πρωτεΐνη στα γεύματα σας, όπως το κοτόπουλο, τα ψάρια και τα ασπράδια αυγών, αυτό θα βοηθήσει το σώμα σας να κάψει λίπος πιο γρήγορα. Ο λόγος είναι ότι η πρωτεΐνη απαιτεί περισσότερη ενέργεια για να χωνευτεί, με αποτέλεσμα να επιταχύνει τον μεταβολισμό σας  και φυσικά μην ξεχνάτε ότι η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη έναντι της απώλειας του μυϊκού ιστού.

Πες ναι στο γιαούρτι
Σε μια πρόσφατη μελέτη από το International Journal of Obesity, οι γυναίκες που έτρωγαν τρεις μερίδες καθημερινά γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, έχασαν 60 τοις εκατό περισσότερο λίπος από ότι γυναίκες που δεν έτρωγαν. Σε μια άλλη μελέτη, οι συμμετέχοντες που έτρωγαν τρεις ημερήσιες μερίδες γαλακτοκομικών έχασαν περισσότερο από το διπλάσιο λίπος από εκείνους που έτρωγαν λιγότερο.  Πλούσιες σε ασβέστιο δίαιτες αυξάνουν τα ένζυμα που διασπούν το λίπος. Φάτε τρεις μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ημερησίως, όπως το γάλα, το γιαούρτι και τα σκληρά τυριά.

Ενεργοποιήστε το μεταβολισμό σας μετά το φαγητό
Ο μεταβολικός ρυθμός του σώματός σας αυξάνεται 10 τοις εκατό μετά το φαγητό, έτσι λίγα λεπτά δραστηριότητας μετά το γεύμα θα μπορούσε να διπλασιάσει αυτό το ποσοστό έως και για τρεις ώρες. Μετά από 15 έως 30 λεπτά από την κατανάλωση ενός σνακ ή ενός γεύματος, αφιερώστε πέντε ή 10 λεπτά δραστηριότητας, όπως μια βόλτα με το σκυλί σας, ν’ ανεβείτε τις σκάλες στο σπίτι σας ή να κάνετε κάποιες βασικές ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης.

Πιείτε πράσινο τσάι
Σε μια μελέτη από το American Journal of Clinical Nutrition, οι άνθρωποι που έπιναν ένα μπουκάλι τσάι εμπλουτισμένο με εκχύλισμα πράσινου τσαγιού κάθε μέρα για τρεις μήνες, έχασαν περισσότερο σωματικό λίπος από ότι τ’ άτομα που έπιναν μαύρο τσάι. Οι ερευνητές σ’ ένα εργαστήριο υγειονομικής περίθαλψης στο Τόκιο χρησιμοποιούν το πράσινο τσάι εναντίων διάφορων ασθενειών, λόγω των αντιοξειδωτικών που περιέχει και που ονομάζονται κατεχίνες.

Αν σας άρεσε το άρθρο μας για τους 8 τρόπους για να κάψετε γρήγορα το περιττό λίπος. Κάντε ένα Like στη σελίδα μας στο Facebook και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!! Είναι η ανταμοιβή μας!!

Εύα Σ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA ImageChange Image

Free mockups