10 τροφές πλούσιες σε θερμίδες που δεν πρέπει ποτέ να φάτε πριν πάτε για ύπνο

Ποιές τροφές δεν πρέπει ποτέ να φάτε πριν πάτε για ύπνοΌλοι γνωρίζουμε ότι απαγορεύεται να πάμε για ύπνο με γεμάτο στομάχι. Μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά ή στο σχολείο, το σώμα μας χρειάζεται ένα διάλειμμα από την εκτέλεση των καθηκόντων που εκτελεί σε καθημερινή βάση και το πεπτικό σας σύστημα δεν θα πρέπει ν’ αποτελεί εξαίρεση σε αυτό. Επίσης, τα λιπαρά γεύματα πριν από τον ύπνο μπορεί να προκαλέσουν καούρα. Ωστόσο αν χρειάζεστε πραγματικά να τρώτε βραδινό, τότε θα πρέπει να τρώτε κάτι ελαφρύ, δύο με τρεις ώρες πριν πάτε για ύπνο.

Ποιες είναι οι 10 τροφές πλούσιες σε θερμίδες που δεν πρέπει ποτέ να φάτε πριν πάτε για ύπνο

1. Ζυμαρικά

Τα ζυμαρικά είναι ένα από τα παχύτερα τρόφιμα και θα πρέπει να αποφεύγονται πριν πάτε για ύπνο. Μπορεί να ακούγεται ως μια εύκολη λύση αν είστε πεινασμένοι, δεδομένου μάλιστα ότι υπάρχουν πολλές συνταγές ζυμαρικών που θέλουν λιγότερο από 30 λεπτά για να ετοιμασθούν, όμως να έχετε κατά νου ότι τα ζυμαρικά είναι μια πολύ πλούσια πηγή υδατανθράκων, που τελικά θα μετατραπούν σε λίπος όταν πάτε στο κρεβάτι.

2. Πίτσα

Ποιος δεν θα ήθελε ένα μεγάλο και ζουμερό κομμάτι από μία νόστιμη πίτσα; Ωστόσο αυτό απέχει πολύ από το να είναι ένα ελαφρύ γεύμα και το πεπτικό σας σύστημα θα χρειαστεί να διαθέσει πολύ χρόνο για την επεξεργασία κατά τη διάρκεια της ημέρας. Προσπαθήστε να φανταστείτε πόσο δύσκολο θα ήταν για τα πεπτικά όργανα σας να το κάνουν αυτό το βράδυ, όταν θα πρέπει να ξεκουραστούν. Η πίτσα είναι ένα γεύμα με συστατικά πολύ λιπαρά και με υψηλά επίπεδα οξύτητας, αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο για καούρα.

3. Γλυκά

Μια ρήση μας λέει ότι είμαστε αυτό που τρώμε, αλλά το ξέρατε ότι μπορείτε επίσης να ονειρεύεστε ότι τρώτε; Όχι απαραίτητα κυριολεκτικά, αλλά είναι γνωστό γεγονός ότι τα λιπαρά τρόφιμα και τα ζαχαρούχα προϊόντα ( κυρίως τα γλυκά ) έχουν αντίκτυπο στις κύματα του εγκεφάλου σας και μπορούν να προκαλέσουν εφιάλτες. Αν θέλετε ένα ήσυχο και χαλαρωτικό βράδυ, τότε αποφύγετε το πρόχειρο φαγητό και επιλέξτε υποκατάστατα όπως το αλεύρι βρώμης, τα οποία είναι ελαφρύτερα και περιέχουν λιγότερες θερμίδες.

4. Κόκκινο κρέας

Αν και δεν θα πρέπει ν’ αποφεύγετε συνολικά το κόκκινο κρέας, με δεδομένο το γεγονός ότι πρόκειται για μια καλή και θρεπτική πηγή πρωτεϊνών και σιδήρου, όμως ένα μεγάλο και ζουμερό γεύμα θα σας αποτρέψει από την επίτευξη ενός χαλαρωτικού και αναζωογονητικού ύπνου, που σίγουρα το έχετε ανάγκη μετά από μια μεγάλη και κουραστική μέρα. Για να έχετε ένα βαθύ και ξεκούραστο ύπνο, το πεπτικό σας σύστημα πρέπει να έχει πέσει σε αδράνεια: αυτό βέβαια δεν θα συμβεί αν τρώτε κόκκινο κρέας πριν τον ύπνο.

5. Σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα είναι πολύ καλή για το μυαλό σας και για τη μνήμη σας, αλλά την ίδια στιγμή είναι κακή για την περιφέρεια της μέσης σας, ειδικά αν σκοπεύετε να τη φάτε το βράδυ, τότε που όλες οι θερμίδες αποθηκεύονται ως λίπος, με δεδομένο το γεγονός ότι το σώμα σας είναι σε κατάσταση ηρεμίας. Ένα μικρό κομμάτι σοκολάτας θα μπορούσε να χρησιμεύσει ως ένα μεγάλο επιδόρπιο, αλλά το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι καταλήγουν να κάνουν όργια με τη σοκολάτα, αντί να σταματήσουν σ’ ένα μόνο μικρό κομμάτι. Ένας από τους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να αποφεύγετε τη σοκολάτα πριν τον ύπνο (ειδικά τη σκούρα σοκολάτα) είναι ότι περιέχει παρά πολύ καφεΐνη και άλλα διεγερτικά που θα θέσουν την καρδιά και το μυαλό σας σε εγρήγορση, αντί να τα χαλαρώσουν και απλά να ξεκουραστούν.

6. Λαχανικά

Τα λαχανικά είναι νόστιμα, θρεπτικά και υπάγονται σε μια υγιεινή διατροφή, αλλά σίγουρα δεν είναι μια καλή επιλογή, αν σκοπεύετε να πάτε για ύπνο σύντομα, για έναν πολύ απλό λόγο: τα λαχανικά, όπως τα κρεμμύδια, το μπρόκολο ή το λάχανο περιέχουν υψηλές ποσότητες αδιάλυτων φυτικών ινών, οι οποίες θα σας κάνουν να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Αυτό θα ήταν μια χαρά, αν τα τρώγατε κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά κατά τη διάρκεια της νύχτας η ίνα κινείται πολύ αργά στο πεπτικό σας σύστημα και το πιο πιθανό θα σας προκαλέσουν υπερβολικό μετεωρισμό και καούρες.

7. Αλκοόλ κάθε είδους

Το αλκοόλ είναι σίγουρα ένας δολοφόνος του ύπνου, με δεδομένο το γεγονός ότι μπορεί να προκαλέσει νυχτερινές εφιδρώσεις και να σας αναγκάσει να ξυπνήσετε επανειλημμένα κατά τη διάρκεια της νύχτας. Η αλκοόλη ( ιδιαίτερα το κρασί ) όχι μόνο μειώνει την ποιότητα του ύπνου, αλλά μειώνει επίσης συνολικά το νυχτερινό χρόνο ύπνου και φυσικά μην ξεχνάτε το πόσο πολύ πλούσια είναι σε θερμίδες.

8. Cheeseburgers

Ακριβώς όπως και κάθε άλλο είδος υψηλής θερμιδικής αξίας και λιπαρών τροφίμων, τα τσίζμπεργκερ θα πρέπει επίσης να αποφεύγονται πριν πάτε για ύπνο, επειδή διεγείρουν τη φυσική παραγωγή οξέων στο στομάχι και θα προκαλέσουν καούρα κατά τη διάρκεια της νύχτας, όπως και μερικά από τα άλλα τρόφιμα που αναφέρονται παραπάνω.

9. Σάλτσα τσίλι

Τα τσίλι υπάγονται σε μια διατροφή υγιή και ευεργετική, όταν αναμιγνύονται με συγκεκριμένα συστατικά, αλλά αποφύγετε τη σάλτσα τσίλι, αν σκοπεύετε να πάτε για ύπνο σύντομα. Η σάλτσα αυτή είναι ένα υψηλής θερμιδικής αξίας τρόφιμο που είναι γεμάτη με πρωτεΐνες και βραδυφλεγείς υδατάνθρακες.

10. Σνακ

Τα επεξεργασμένα τρόφιμα σνακ θα πρέπει να αποφεύγονται σε κάθε περίπτωση, όχι μόνο πριν πάτε στο κρεβάτι, με δεδομένο το γεγονός ότι περιέχουν υψηλά ποσά γλουταμινικού μονονατρίου που είναι γνωστό ότι συνδέεται με μία ποικιλία διαταραχών του ύπνου.

Αν σας άρεσε το άρθρο μας για το ποιές τροφές δεν πρέπει ποτέ να τρώτε πριν πάτε για ύπνο. Κάντε ένα Like στη σελίδα μας στο Facebook και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!! Είναι η ανταμοιβή μας!!

 

Εύα Σ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA ImageChange Image

Free mockups