10 απίθανοι τρόποι για να αδυνατίσετε στο σπίτι σας

Αδυνατίστε εύκολα μέσα απο το σπίτι σαςΗ καλά ισορροπημένη διατροφή και η σωματική άσκηση είναι οι βασικές προϋποθέσεις για την απώλεια βάρους. Αλλά τι μπορείτε να κάνετε αν οι εξαντλητικές δίαιτες ή η σωματική άσκηση δεν ταιριάζουν σε εσάς; Σήμερα θα σας προτείνουμε 10 απλούς αλλά πολύ αποτελεσματικούς τρόπους για να αδυνατίσετε και να είναι το σώμα σας τέλειο και πάλι. Ψάχνοντας για τρόπους για να γίνετε λεπτές, ίσως να μην παρατηρήσατε ότι υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για ν’ απαλλαγούμε από τα περιττά κιλά. Μερικές φορές δεν χρειάζεται καν να αφήσετε το σπίτι σας. Ακολουθώντας αυτές τις απλές συμβουλές, δεν πρόκειται μόνο να χάσετε βάρος, αλλά και να γεμίσετε τη ζωή σας με χαρά και να γίνετε πιο υγιείς!

Αδυνατίστε εύκολα μέσα από το σπίτι σας..

1. Γέλιο

Επιστήμονες από όλο τον κόσμο παραδέχονται ότι το γέλιο είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να χάσει κάποιος τα υπερβολικά κιλά. Μόλις 10-15 λεπτά από το γέλιο  σας καίει 50 θερμίδες. Το καθημερινό γέλιο θα σας βοηθήσει να χάσετε 2 κιλά το χρόνο! Όταν οι άνθρωποι γελούν οι μεταβολικές τους διεργασίες τους δουλεύουν πιο γρήγορα κατά 20% και αυτό συμβάλλει στην επιτυχή απώλεια βάρους.

2. Το ατμόλουτρο

Ένας καλός τρόπος για να δώσετε ώθηση στο μεταβολισμό σας είναι να κάνετε ένα ατμόλουτρο. Αυτό όχι μόνο θα σας κάνει να υγιέστερους, αλλά θα σας βοηθήσει να κάψετε και πολλές θερμίδες. Κάθε γραμμάριο ιδρώτα που εξατμίζεται είναι περίπου 80 θερμίδες. Είναι απίστευτο, αλλά μια επίσκεψη σ’ ένα ατμόλουτρο θα σας βοηθήσει να χάσετε μέχρι 2 κιλά του βάρους του σώματός σας. Βέβαια το αποτέλεσμα είναι προσωρινό και το βάρος θα ξανά επιστρέψει. Αν όμως κάνετε ατμόλουτρα τακτικά, θα χάσετε βάρος, όχι φυσικά σε βάρος της απώλειας ιδρώτα, αλλά σε βάρος της καύσης λίπους, γιατί ο μεταβολισμός σας θα δουλεύει πιο γρήγορα.

3. Ζήτω η αισιοδοξία!

Σύμφωνα με τους επιστήμονες η κατάθλιψη αποτρέπει τους ανθρώπους από την απώλεια βάρους. Οι άνθρωποι που πάσχουν από κατάθλιψη έχουν περισσότερες δυσκολίες στην απώλεια βάρους απ’ ότι τα αισιόδοξα άτομα. Εάν υποφέρετε από κατάθλιψη, ακόμη και οι  αυστηρές δίαιτες είναι πιθανόν να μην λειτουργήσουν καθόλου. Οι άνθρωποι που είναι χαρούμενοι και γεμάτοι αισιοδοξία είναι κατά κανόνα πιο ενεργοί, κινούνται περισσότερο, και αυτό συμβάλλει σε πιο επιτυχημένη απώλεια βάρους.

4. Οι δουλειές του σπιτιού … κρατείστε το σώμα σας σε καλή κατάσταση.

Ο καθαρισμός στο σπίτι σας θα σας βοηθήσει επίσης να χάσετε μερικά περιττά κιλά. Είναι ήδη γνωστό ότι με τις δουλειές στο σπίτι μια γυναίκα χάνει 4 θερμίδες ανά λεπτό, 120 θερμίδες για 30 λεπτά και 50.000 θερμίδες σ’ ένα  χρόνο! Όσον αφορά την αποτελεσματικότητα της σωματικής άσκησης ενώ καθαρίζετε, μπορεί να συγκριθεί με επίσκεψη στο γυμναστήριο μία φορά την εβδομάδα.

Αν θέλετε να κάψετε 400 θερμίδες, θα πρέπει:

  • Να σφουγγαρίζετε το πάτωμα για 2 ώρες.
  • Να ξεσκονίζετε για 2,15 ώρες.
  • Να σκουπίζετε επί 82 ώρες.

Ο καθαρισμός του σπιτιού, για ένα έτος σας βοηθά να κάψετε τόσες θερμίδες, όσες θα καίγατε αν τρέχατε για 65 ώρες ή κάνατε ποδήλατο για 800 χιλιόμετρα.

5. Ο καθρέφτης

Κατά τη διάρκεια μιας έρευνας, Αμερικανοί επιστήμονες διαπίστωσαν ότι μπορείτε να μειώσετε τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώνονται με τη βοήθεια ενός απλού καθρέφτη. Κάθε φορά, όταν κάθεστε στο τραπέζι για να φάτε, να έχετε απέναντι σας ένα μεγάλο καθρέφτη. Αυτό ο απλός τρόπος σας επιτρέπει να μειώσετε την ποσότητα της τροφής που καταναλώνεται κατά το 1/3. Η αντανάκλαση στον καθρέφτη σας υπενθυμίζει τους λόγους, για τους οποίους θέλετε να χάσετε βάρος. Με αυτό τον τρόπο θα αισθάνεστε χορτάτοι και θ’ αρνείστε να φάτε παραπάνω.

 6. Η σωστή στάση

Αν θέλετε να γίνετε λεπτή πρέπει να βρείτε τη σωστή στάση για το σώμα σας και να επιλέξετε τα σωστά ρούχα! Αμερικάνοι ψυχολόγοι δηλώνουν ότι μπορείτε να χάσετε βάρος οπτικά γι’ αρκετά δευτερόλεπτα. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να επιλέξετε τα σωστά ρούχα και να τηρείτε τους ακόλουθους κανόνες: ισιώστε την πλάτη σας, σφίξτε το στομάχι, ισιώστε τους ώμους σας και σφίξτε τους μυς στους γλουτούς σας. Θα πρέπει να κρατήσετε αυτή τη στάση όλη την ώρα. Σύντομα το σώμα σας θα συνηθίσει σ’ αυτό και η σωστή στάση του σώματος θα γίνει συνήθης για σας.

7. Κακή διατροφή

Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν το 90% των τροφίμων πρέπει να καταναλώνονται στο σπίτι, και το 60% των τροφίμων που καταναλώνονται πρέπει να μπει στο σώμα σας το πρωί. Οι στατιστικές δείχνουν ότι στο σπίτι οι άνθρωποι τρώνε λιγότερο απ’ ότι στα εστιατόρια ή στα σνακ μπαρ. Ένα σνακ στο δρόμο σίγουρα δεν είναι καλό για το σχήμα του σώματός σας και μπορεί να οδηγήσει σε παχυσαρκία.

Προσπαθήστε να τρώτε τουλάχιστον ένα μπισκότο ή κέικ λιγότερο απ’ ότι συνήθως. Εάν πρέπει να παραβρεθείτε σ’ ένα δείπνο στο εστιατόριο να παραγγείλετε φαγητό τουλάχιστον κατά το 1/3 λιγότερο απ’ ότι συνήθως. Όμως όπου και όποτε τρώτε θα πρέπει να τρώτε αργά, χωρίς βιασύνη και να μασάτε καλά τα τρόφιμα.

8. Το πράσινο τσάι αντί για μαύρο

Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν να πίνετε πράσινο τσάι αντί του απλού μαύρου τσαγιού ή καφέ. Εάν καταναλώνετε τακτικά αυτό το ρόφημα, αυτό θα σας εγγυηθεί την εύκολη απώλεια βάρους. Το πράσινο τσάι περιέχει πολυφαινόλες που ονομάζονται κατεχίνες, οι οποίες δίνουν στο σώμα σας βραδύτερη διεργασία απορρόφησης του λίπους και ρυθμίζουν την γλυκόζη στο αίμα. Εκτός απ’ όλα τα προαναφερθέντα το πράσινο τσάι μειώνει την πείνα. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία οι λάτρεις του πράσινου τσαγιού καταναλώνουν 60% λιγότερο φαγητό απ’ ότι εκείνοι που δεν πίνουν πράσινο τσάι. Ένα φλιτζάνι αυτού του ροφήματος την ημέρα σας βοηθά να χάσετε ένα κιλό το μήνα.

9. Το νερό

Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων νερού είναι η απαραίτητη προϋπόθεση σε πολλές δίαιτες!  Αν πίνετε 1,5 – 2 λίτρα την ημέρα μπορείτε να χάσετε περισσότερα από 2 κιλά το μήνα χωρίς να αλλάξετε το συνήθη τρόπο ζωής σας. Το νερό κάνει το μεταβολισμό σας να τρέχει πιο γρήγορα 30%. Έξι έως εφτά ποτήρια νερό κάθε μέρα, θα καθαρίσει το σώμα σας από τα χημικά απόβλητα και θα παρέχει στα κύτταρα του σώματός σας υγιεινή διατροφή. Αν πίνετε κρύο νερό, τότε το σώμα σας χρειάζεται επιπλέον ενέργεια για να ζεσταθεί και καίει μέχρι και 62 θερμίδες.

10. Χορός-διατροφή

Μπορείτε να συνδυάσετε δύο πράγματα (χρήσιμα και ευχάριστα) εδώ. Ο χορός δεν προσφέρει άριστη φυσική κατάρτιση σε όλους τους μυς του σώματός σας, αλλά και στρέφει όλα τα βλέμματα πάνω σας. Ο αριθμός των θερμίδων που καίγονται εξαρτάται από την ένταση του χορού

  • 20 λεπτά ντίσκο, θα χάσετε 114 θερμίδες.
  • 20 λεπτά μπαλέτο, θα χάσετε 125 θερμίδες ίσως και περισσότερο.
  • 20 λεπτά βαλς, θα χάσετε  82 θερμίδες.

Σε γενικές γραμμές 1 ώρα έντονου χορού θα σας βοηθήσει να κάψετε 600 θερμίδες!

Αν σας άρεσε το άρθρο μας για τους 10 απίθανους τρόπους για να αδυνατίσετε στο σπίτι σας. Κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!! Είναι η ανταμοιβή μας!!

Εύα Σ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA ImageChange Image

Free mockups