Φθινόπωρο και ομορφιά

Φθινόπωρο και ομορφιάΘέλετε μια πιο όμορφη επιδερμίδα και μαλλιά; Η απάντηση είναι μία, να επισκεφτείτε τις τοπικές αγορές για να γευτείτε την πολύχρωμη γενναιοδωρία των φρούτων και λαχανικών. Είναι ευρέως γνωστό ότι μια διατροφή πλούσια σε φρούτα, λαχανικά και υγιεινά λίπη θα ωφελήσει την εμφάνιση των μαλλιών, του δέρματος και των νυχιών σας και τώρα  το φθινόπωρο είναι η κατάλληλη εποχή γι’ αυτό.

Φράουλες
Τα φρούτα αυτά δεν έχουν μόνο ωραία γεύση, αλλά είναι επίσης φορτωμένα με βιταμίνη C, η οποία, σύμφωνα με μια μελέτη στο American Journal of Clinical Nutrition, μπορεί να βοηθήσει στο να μειώσει τις ρυτίδες και να προωθήσει τη σύνθεση και την παραγωγή κολλαγόνου. Η βιταμίνη C φωτίζει το δέρμα, εξουδετερώνοντας τις ελεύθερες ρίζες που παράγονται από την υπερβολική έκθεση στον ήλιο.

Σπανάκι
 Με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο, το σπανάκι βοηθά στο να πυκνώσουν τα μαλλιά και να ενισχύσει τα νύχια. Με τη βιταμίνη C και Α βοηθά τα τριχοθυλάκια να παράγουν σμήγμα, το φυσικό μαλακτικό μαλλιών του σώματος που προσθέτει λάμψη και δύναμη, ενώ βοηθά στην πρόληψη των ξηρών και εύθραυστων μαλλιών. Μια σαλάτα με φράουλα και σπανάκι είναι ένας υπέροχος συνδυασμός γεμάτος με βιταμίνη C που έχει υπέροχη γεύση.

Σπαράγγι
Υπάρχουν μόνο 25 θερμίδες σε οκτώ μεσαίου μεγέθους σπαράγγια, αλλά αυτό είναι αρκετό για να παρέχει τη συνιστώμενη πρόσληψη σε βιταμίνη Α, μια βιταμίνη που είναι απαραίτητη για τη συντήρηση και την επισκευή ενός υγιούς δέρματος. Και δεδομένου ότι τα σπαράγγια περιέχουν 90 τοις εκατό του νερού, τα κομψά αυτά λαχανικά θα βοηθήσουν στο να μείνετε ενυδατωμένοι. Η καλή ενυδάτωση είναι θεμελιώδους σημασίας για την υγεία του δέρματος και την εμφάνιση του. Ως φυσικό διουρητικό, τα σπαράγγια είναι επίσης ένας φυσικός τρόπος για να απαλλαγούμε από τα ανεπιθύμητα φουσκώματα.

Αγκινάρες
Ποιανού δεν του αρέσει το ξεφλούδισμα των μακριών φύλλων της αγκινάρας για να φτάσει στην καρδιά. Το λαχανικό αυτό είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β και φυλλικό οξύ, συστατικά που βοηθούν στην προστασία της καρδιάς. Το φυλλικό οξύ βοηθά επίσης στην υγιή ανάπτυξη των μαλλιών και την αναζωογόνηση του δέρματος. Προτιμήστε να τρώτε τις αγκινάρες με γιαούρτι χαμηλών λιπαρών ή και χωρίς λιπαρά αντί για βούτυρο, έτσι ώστε να μπορείτε να επωφεληθείτε από το γαλακτοκομικό ασβέστιο, χωρίς τις επιπλέον θερμίδες και τα κορεσμένα λιπαρά.

Αβοκάντο
Τα αβοκάντο περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά οξέα και βιοτίνη, τα οποία βοηθούν στην πρόληψη του ξηρού δέρματος και των εύθραυστων μαλλιών και νυχιών. Θα βοηθήσουν στο να κρατήσετε το δέρμα σας νεανικό. Και δεδομένου ότι τα αβοκάντο είναι επίσης μια μεγάλη πηγή των ωμέγα 3 λιπαρών οξέων, είναι αντί -φλεγμονώδη και κάνουν θαύματα για την υγεία της καρδιάς.

Πεπόνι και καρότα
Θέλετε μια πιο ελκυστική απόχρωση στο δέρμα σας; Σίγουρα, ένα ροζ ρουζ μπορεί να βοηθήσει, αλλά για μια λάμψη που δεν θα φύγει μετά το νυχτερινό καθάρισμα, δοκιμάστε να προσθέσετε μια μεγάλη ποικιλία από πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σας. Μια νέα μελέτη που έγινε στη Σκωτία, δείχνει ότι η κατανάλωση τροφών που είναι πλούσιες σε β-καροτένιο και λυκοπένιο όπως το πεπόνι και τα καρότα, οδήγησε σε πιο ροζ τόνο του δέρματος μεταξύ των φοιτητών του κολεγίου. Οι περισσότεροι φοιτητές βαθμολόγησαν το δέρμα τους ως πιο ελκυστικό στο τέλος των έξι εβδομάδων της μελέτης. Για τη μεγαλύτερη λάμψη του δέρματος, γεμίστε το πιάτο σας με ένα πολύχρωμο ουράνιο τόξο φρούτων και λαχανικών. Οι δερματολόγοι λένε ότι κάθε χρώμα έχει τη δική του υγεία και ομορφιά!

Αν σας άρεσε το άρθρο μας για το πως να γίνετε πιο όμορφες το φθινόπωρο. Κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!! Είναι η ανταμοιβή μας!!

Εύα Σ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA ImageChange Image

Free mockups