Τα υγιεινά τρόφιμα που πρέπει να προσθέσετε στη δίαιτα σας αυτό το καλοκαίρι

Υγιεινά καλοκαιρινά τρόφιμα

Υγιεινά καλοκαιρινά τρόφιμαΕπιτέλους καλοκαίρι, η καλύτερη εποχή του έτους, με τα φρέσκα προϊόντα να αφθονούν. Πολλά από τα φρούτα και τα λαχανικά του καλοκαιριού κρύβουν μεγάλα οφέλη για την υγεία. Παρακάτω σας δίνουμε τις καλύτερες επιλογές φυσικών προϊόντων που θα θωρακίσουν την υγεία και το δέρμα σας το καλοκαίρι.

 

 

1. Καλαμπόκι

καλαμπόκι-καλοκαίριTo φρέσκο γλυκό καλαμπόκι το βρίσκουμε σχεδόν σε κάθε παραλία το καλοκαίρι. Τα δύο αντιοξειδωτικά που περιέχει, η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη, μπορούν να δρουν σαν φυσικά γυαλιά ηλίου, βοηθώντας έτσι στο σχηματισμό της χρωστικής κηλίδας που φιλτράρει κάποιες από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου. Τα ίδια αντιοξειδωτικά μπορεί επίσης να σας βοηθήσουν να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης της ηλικιακής εκφύλισης της ωχράς κηλίδας, που είναι η κύρια αιτία τύφλωσης σε άτομα άνω των 60 ετών.

2. Παγωμένος καφές

Παγωμένος καφέςΈνας παγωμένο καφές είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε τα πρωινά σας. Πίνοντας ένα μόνο φλιτζάνι καφέ ημερησίως μπορεί να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης του καρκίνου του δέρματος. Σε μια μελέτη σε περισσότερες από 93.000 γυναίκες, που δημοσιεύθηκε στην Ευρωπαϊκή εφημερίδα της πρόληψης του καρκίνου, εκείνοι που έπιναν ένα φλιτζάνι καφέ με καφεΐνη την ημέρα μείωσαν τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του δέρματος κατά περίπου 10 τοις εκατό. Και αυτές που έπιναν μέχρι 6 φλιτζάνια, είχαν χαμηλότερο κίνδυνο. Προσοχή όμως ο decafeine καφές δεν φαίνεται να προσφέρει την ίδια προστασία.

3. Kεράσια

κεράσια-καλοκαίριΜπορεί να έχετε ακούσει ότι η κατανάλωση του χυμού κερασιού μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να έχετε έναν πιο ευχάριστο ύπνο ή και να καταστείλει τους πόνους μετά από μια προπόνηση. Αλλά να ξέρετε ότι οι ενώσεις σε ξινά κεράσια μπορεί επίσης να σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε. Επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο του Michigan εφάρμοσαν δίαιτα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά σε ποντικούς, με συμπλήρωμα σε σκόνη κεράσι (ίσο με το 1% του βάρους της συνολικής δίαιτας τους) ή τον ίδιο αριθμό θερμίδων από υδατάνθρακες. Εκείνα που έτρωγαν τη σκόνη κερασιού πήραν λιγότερο βάρος και σωματικό λίπος. Γιατί; Επειδή οι ανθοκυανίνες στα ξινά κεράσια ενεργοποιούν ένα μόριο που βοηθά την καύση του λίπους και μειώνει την αποθήκευση λίπους.

4. Ντομάτες

Ντομάτες-καλοκαίριΔεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι είναι το καλύτερο αντηλιακό της φύσης και θα πρέπει να είναι η πρώτη σας γραμμή άμυνας ενάντια στον καυτό ήλιο του καλοκαιριού. Γιατί οι ντομάτες σας προσφέρουν επιπλέον προστασία; Καταναλώνοντας περισσότερο λυκοπένιο, το καροτενοειδές που κάνει τις ντομάτες κόκκινες, μπορείτε να προστατεύσει το δέρμα σας από τα ηλιακά εγκαύματα. Σε μια μελέτη, οι συμμετέχοντες που είχαν εκτεθεί σε υπεριώδες φως είχαν περίπου 50 τοις εκατό λιγότερο κοκκίνισμα του δέρματος μετά την κατανάλωση 2 1/2 κουταλιές της σούπας πάστα ντομάτας, εκτός από την κανονική διατροφή τους, για 10 έως 12 εβδομάδες.

5. Παγωμένο τσάι

Παγωμένο τσάιΣίγουρα, ένα ποτήρι παγωμένο τσάι σε μια καυτή ημέρα είναι δροσιστικό, αλλά ξέρατε ότι μπορεί αυτό να ωφελήσει το σώμα σας; Μελέτες δείχνουν αν πίνετε τσάι σε τακτική βάση, μειώνεται ο κίνδυνος εμφάνισης της νόσου του Alzheimer και του διαβήτη και σας βοηθάει επίσης στο να έχετε πιο υγιή δόντια και ούλα και ισχυρότερα οστά. Πώς; Το τσάι είναι πλούσιο σε μια κατηγορία αντιοξειδωτικών ουσιών που ονομάζονται φλαβονοειδή, ανεξάρτητα από την ποικιλία, μαύρο, πράσινο ή λευκό. Αν θέλετε να διατηρήσετε το κρύο τσάι στο ψυγείο σας, προσθέστε λίγο χυμό λεμονιού. Το κιτρικό οξύ και η βιταμίνη C συμβάλλει στη διατήρηση των φλαβονοειδών.

6. Blueberries

Βατόμουρα-καλοκαίριTα φρέσκα βατόμουρα είναι μια ιδιαίτερη απόλαυση! Τα αντιοξειδωτικά σε αυτά μπορεί να σας βοηθήσουν να κρατήσετε μακριά τη μυϊκή κόπωση, εξουδετερώνοντας τις ελεύθερες ρίζες που οι μύες παράγουν κατά τη διάρκεια της άσκησης, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα από τη Νέα Ζηλανδία.

 

 

 

7. Καρπούζι

Καρπούζι καλοκαίριΤίποτα δεν είναι καλύτερο το καλοκαίρι από μια μεγάλη φέτα καρπούζι. Πιθανόν να το τρώγατε ως παιδί, αλλά το ξεχάσατε από τη διατροφή σας ως ενήλικας. Λαμβάνοντας υπόψη ότι αυτό το φρούτο περιέχει πάνω από 90% νερό, έτσι σας βοηθά να είστε καλά ενυδατωμένοι, όταν ο ήλιος σας χτυπάει αλύπητα. Τελειώνοντας μια εξωτερική δραστηριότητα ή μια άσκηση, με ένα μεγάλο μπολ με καρπούζι και κάποια μορφή πρωτεΐνης, είναι ο καλύτερος τρόπος για ενυδατώσετε τον εαυτό σας, ενώ συγχρόνως εφοδιάζετε τους μύες σας με υδατάνθρακες και τις πρωτεΐνες που χρειάζονται.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA ImageChange Image

Free mockups