Συμβουλές για εύκολο αδυνάτισμα

 

Συμβουλές για εύκολο αδυνάτισμαΜε τόσες δίαιτες και προγράμματα φυσικής κατάστασης που κυκλοφορούν παντού, είναι αρκετά δύσκολο να βρει κάποιος έναν τρόπο για να χάσει κάποια επιπλέον κιλά. Η  ιατρική ξέρει ότι δεν υπάρχει μαγική συνταγή για το χάσιμο βάρους και τη διατήρηση του. Υπάρχουν όμως κάποιες στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε την προσπάθεια να αδυνατίσετε και να συντηρήσετε το βάρος σας. Εδώ θα σας δώσουμε κάποιες συμβουλές για εγγυημένο αδυνάτισμα , για να μπορέσετε να υιοθετήσετε μια πραγματικά υγιή και απαλλαγμένη από τις κακές συνήθειες διατροφή.

Αδυνατίστε εύκολα με τις συμβουλές μας..

Πόσα κιλά θέλετε να χάσετε

Πρωινό για να αδυνατίσετε εύκολαΑποφασίστε πόσο βάρος θέλετε να χάσετε – Οι περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν ένα πρόγραμμα για να χάσουν τα επιπλέον κιλά με τον ισχυρισμό ότι είναι για παράδειγμα 15 κιλά υπέρβαροι. Αυτό δεν είναι ένας υγιής τρόπος για να βάλετε ως  στόχο ν’ αδυνατίσετε. Υπολογίστε το επιθυμητό βάρος σας με το ύψος σας, με τη χρήση αξιόπιστων μεθόδων, όπως ο Δείκτης Μάζας Σώματος (BMI) και θέστε έναν υγιή στόχο βάρους. Αν το κάνετε αυτό είναι σαν να έχετε κερδίσει τη μισή μάχη.
 

Πρωινό

Το πρωινό ενεργοποιεί το μεταβολισμό σας και σας βοηθά να φάτε υπερβολικά το υπόλοιπο της ημέρας. Ένα φλιτζάνι καφέ με προσθήκη ζάχαρης μπορεί να σας δώσει ενέργεια που θα καταστείλει την όρεξη σας για λίγο, ενώ είναι βέβαιο ότι θα σας κρατήσει αρκετά ώστε να μην πεινάσετε εύκολα. Το πρωινό θα πρέπει να περιλαμβάνει σύνθετους υδατάνθρακες όπως τα δημητριακά ολικής ή νιφάδες βρώμης, μαζί με κάποια πρωτεΐνη και λίπος (χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γιαούρτι ή γάλα) και θα κρατήσει τα επίπεδα ενέργειας και ακόμη και την πείνα σας υπό έλεγχο.

Να τρώτε πιο συχνά

τρώτε μικρά γεύματα για να αδυνατίσετε εύκολαΑποκτήστε τη συνήθεια να τρώτε κάθε τρεις με τέσσερις ώρες και τουλάχιστον τέσσερις φορές την ημέρα. Όταν τρώτε συχνά σταθεροποιείται το σάκχαρο στο αίμα, αντίθετα αν το επίπεδο σακχάρου στο αίμα πέσει πολύ χαμηλά θα θέλετε να φάτε πολύ!!! Με τη διατήρηση της σταθερής τιμής του σακχάρου στο αίμα μπορείτε να ελέγχετε την όρεξή σας και να σας δώσει έναν υψηλό ρυθμό μεταβολισμού. Όταν είστε πολλές ώρες χωρίς φαγητό το σώμα σας θα επιβραδύνει το μεταβολισμό σας για εξοικονόμηση ενέργειας.

Τρώτε πρωτεΐνες σε κάθε γεύμα

Η πρωτεΐνη θα σας βοηθήσει να μειώσετε την όρεξή σας, γιατί το σώμα σας χρειάζεται περισσότερη ενέργεια και χρόνο για να την αφομοιώσει, στην πραγματικότητα αισθάνεστε χορτάτοι μεγαλύτερο χρονικό διάστημα απ’ ότι αν τρώγατε μόνο υδατάνθρακες. Έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση περισσότερων πρωτεϊνών μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος χωρίς να μειώσετε θερμίδες στα γεύματα σας. Δοκιμάστε τις δυνατότητες της πρωτεΐνης τρώγοντας: γαλοπούλα με σιτάρι ολικής αλέσεως, τσίλι, φρούτα και ξηρούς καρπούς ή ακόμα και σνακ μπαρ πρωτεΐνης που περιέχει 12 ή περισσότερα γραμμάρια πρωτεΐνης.

Κρατηθείτε μακριά από τσιμπολογήματα

τα τσιμπολογήματα κάνουν κακό στο αδυνάτισμαΠολλοί από εμάς τρώμε ένα σνακ για γρήγορη ενέργεια όταν αισθανόμαστε κουρασμένοι. Αλλά μην συγχέετε την πείνα με την πραγματική κούραση. Εάν αισθάνεστε κουρασμένοι πηγαίνετε για ένα γρήγορο περπάτημα 15-20 λεπτών. Αυτό θα αυξήσει τον καρδιακό ρυθμό σας και θα σας δώσει μια ώθηση ενέργειας. Ακολουθήστε την παραπάνω συμβουλή και συμπληρώστε την με ένα μεγάλο ποτήρι δροσερό νερό. Εάν είστε πραγματικά πεινασμένοι μπορείτε να φάτε πρωτεΐνη και σύνθετους υδατάνθρακες, όπως σνακ μπαρ πρωτεΐνης, κράκερ και φυστικοβούτυρο ή τυρί.

Να κρατάτε το σπίτι σας καλά εφοδιασμένο με φρούτα, λαχανικά, υγιεινά κρέατα, δημητριακά. Βρείτε συνταγές για υγιεινό μαγείρεμα έτσι θα τρώτε υγιεινά γεύματα όλη την εβδομάδα. Ρωτήστε οποιοδήποτε φιλικό σας πρόσωπο που έχει αδυνατίσει με υγιή τρόπο, σας διαβεβαιώνω ότι  πάντα θα ακούτε ότι πίσω απ’ αυτό κρύβεται το υγιές σπιτικό φαγητό. Χρησιμοποιήστε λιγότερο λάδι, αλάτι και θα αρχίσετε να βλέπετε γρήγορα αποτελέσματα.

Καταναλώστε αρκετά για τις ανάγκες του σώματός σας

Αν τρώτε πολύ λίγο επιβραδύνετε τον μεταβολισμός σας με τον ίδιο τρόπο αν τρώγατε λίγες φορές. Αν θέλετε ν’ αδυνατίσετε, μην μειώσετε τις θερμίδες σας δραστικά. Αντί αυτού, κόψτε μερικές από τις κακές συνήθειες στη διατροφή σας – πράγματα όπως χυμούς με προσθήκη ζάχαρης ή γλυκά. Τα επεξεργασμένα τρόφιμα τείνουν να είναι υψηλά σε λίπος και θερμίδες και χαμηλά σε περιεκτικότητα βιταμινών, μετάλλων και φυτικών ινών.

Περπάτημα

το περπάτημα σας κάνει καλόΑν μπορείτε αφιερώστε 30 λεπτά την ημέρα για να απολαύσετε ένα χαλαρό περίπατο, θα ενισχυθούν τα  πόδια σας και η καρδιά σας, ενώ μην ξεχνάτε και τις θερμίδες που θα κάψετε κατά τη διαδικασία. Ανεβείτε τις σκάλες αντί του ασανσέρ. Αυτή είναι μια καταπληκτική άσκηση αδυνατίσματος, χωρίς καν ν’ αντιληφθείτε την επιπλέον προσπάθεια. Κάτι τόσο απλό όσο μερικά επιπλέον βήματα κάθε μέρα μπορεί να σας βοηθήσουν σε μεγάλο βαθμό.

Την επόμενη φορά που θα βγείτε για ψώνια, παρκάρετε μακριά από τα καταστήματα και περπατήστε μέχρι σ’ αυτά. Αποφύγετε το παρκινγκ στο πλησιέστερο σημείο προς την πόρτα του καταστήματος, το οποίο είναι δελεαστικό, απλά επιλέξτε να περπατήσετε αντί αυτού. Ότι άσκηση και να κάνετε να την προγραμματίσετε ως ρουτίνα μια συγκεκριμένη ώρα κάθε μέρα. Τα άτομα που βάζουν την άσκηση ως ρουτίνα στη ζωή τους είναι πολύ πιο πιθανό να χάσουν γρηγορότερα βάρος από εκείνους που απλά ασκούνται όταν έχουν χρόνο.

Στρες

Βρείτε μια λύση για την καταπολέμηση του στρες. Το άγχος είναι πάντα επιζήμιο για την υγιή απώλεια βάρους μακροπρόθεσμα. Βρείτε τρόπους για την καταπολέμηση του στρες και σύντομα θα συνειδητοποιήσετε ότι η διατροφή και η άσκηση σας βοηθούν πραγματικά και δείτε άμεσα αποτελέσματα. Προτιμήστε γιόγκα, διαλογισμό, βαθιές ασκήσεις αναπνοής ή ένα απλό χόμπι όπως το διάβασμα για την καταπολέμηση του στρες. Ρεαλιστικά κάθε πρόγραμμα αδυνατίσματος θα πάρει χρόνο. Αν κάποιος σας υπόσχεται διαφορετικά, είτε δεν είναι απόλυτα ειλικρινής είτε είναι απλά ανημέρωτος. Ακολουθήστε ένα ενιαίο πρόγραμμα αδυνατίσματος για 30 ημέρες και θα δείτε εκπληκτικά αποτελέσματα!!

 Έυα Σ.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA ImageChange Image

Free mockups