Πως να χάσω βάρος γύρω από τη μέση

 

διατροφή-άσκησηΗ παχυσαρκία σήμερα αντιμετωπίζετε ως μια ασθένεια. Έτσι όπως όταν έχουμε μια ασθένεια προσπαθούμε σκληρά να τη θεραπεύσουμε, με τον ίδιο τρόπο όταν έχουμε ανεπιθύμητη συσσώρευση λίπους στο σώμα, απαιτείται θεραπεία. Το λίπος μπορεί να δημιουργηθεί αρκετά γρήγορα σε ένα συγκεκριμένο μέρος του σώματος ή σ’ όλο το σώμα και όλα εξαρτώνται από τον σωματότυπο  του καθενός. Ως εκ τούτου η θεραπεία θα πρέπει να διαφέρει. Ως επί το πλείστον το λίπος συσσωρεύεται στην περιοχή της μέσης και χρειαζόμαστε πολύ καιρό για να απαλλαγούμε από αυτό, αν δεν ληφθούν μέτρα από την πρώτη μέρα. Το λίπος εδώ αρνείται να φύγει μακριά χωρίς έντονες ασκήσεις και μια πιο υγιεινή διατροφή, που μοιάζει μη ελκυστική για τους περισσότερους ανθρώπους. Στο άρθρο αυτό θα σας δείξουμε λίγα βήματα για τον ποιος είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να χάσετε βάρος γύρω από τη μέση.

Και όμως μπορείτε να χάσετε βάρος γύρω απο τη μέση!!!

Σχετικά με τα τρόφιμα και ποτά

μενού δίαιταςΚάθε φορά που αισθάνεστε την ανάγκη να πιείτε κάτι, όπως ένα αναψυκτικό, προσπαθήστε να πίνετε νερό. Να ξεκινάτε την ημέρα σας το πρωί με ένα γεμάτο ποτήρι νερό. Στη συνέχεια να πίνετε νερό όλη την ημέρα. Ένα ποτήρι νερό 30 λεπτά πριν από κάθε γεύμα, είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να χάσετε βάρος γύρω από τη μέση, δεδομένου ότι σε κάποιο βαθμό καταστέλλει την πείνα. Δεν έχει σημασία πόσες υποχρεώσεις έχετε κάθε ημέρα και αν βιάζεστε, βεβαιωθείτε ότι δεν θα παραλείψετε το πρωινό. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες εδώ. Η παράλειψη του πρωινού επιβραδύνει το ρυθμό του μεταβολισμού και εμποδίζει την απώλεια βάρους. Το τέλειο είναι θα πρέπει να τρώει κάποιος πρωινό και κάθε 2.5 έως 3 ώρες μικρά γεύματα. Πρέπει  να διατηρήσετε τα γεύματα μικρά και να προσπαθήσετε  να τρώτε λιγότερο λιπαρά και υδατάνθρακες.

Κάθε δυόμισι ώρες φάτε κάτι, έτσι ώστε το στομάχι είναι πάντα γεμάτο χωρίς το συναίσθημα της πείνας. Η λογική πίσω από αυτό είναι ότι αν υπάρχει ένα μεγάλο κενό μεταξύ των γευμάτων, τότε το σώμα παθαίνει σοκ και μετατρέπει το επόμενο διαθέσιμο γεύμα σε λίπος, επειδή το σώμα δεν είναι σίγουρο για το πότε θα είναι επόμενο γεύμα. Έτσι, αν το στομάχι σας είναι γεμάτο και το σώμα είναι σίγουρο για το χρονικό διάστημα που θα δεχθεί φαγητό, τείνει να μετατρέψει κάποια ποσότητα της τροφής σε ενέργεια.

Η τακτική πρόσληψη τροφής θα πρέπει να περιέχει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και κάποια ποσότητα λιπαρών. Τρόφιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες έχουν προτεραιότητα στη διατροφή και συνιστούνται για την απώλεια λίπους. Πέρα όμως από αυτά θα πρέπει να διατηρήσετε την ενέργεια σας. Το καλύτερο για σας είναι να πάρετε υδατάνθρακες από φρούτα και λαχανικά νωρίς το πρωί  και να  προσπαθήσετε να μην τρώτε πολλούς μετά το μεσημέρι. Η πρωτεΐνη απαιτείται για να δώσει τη συνολική στήριξη στο σώμα εξισορροπώντας το με τα απαιτούμενα θρεπτικά συστατικά. Ο πιο γρήγορος τρόπος για να χάσετε βάρος γύρω από τη μέση επιβάλει να έχετε ένα καλό πρόγραμμα ασκήσεων και μια καλή διατροφή.

 Αποφύγετε τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο, ζάχαρη και κορεσμένα λίπη

Λευκή ζάχαρη, κορεσμένα λίπη και νάτριο έχουν πολύ μεγάλη επιρροή στην αύξηση του σωματικού βάρους. Αυτά τα τρόφιμα πρέπει επομένως να αποφεύγονται όσο το δυνατόν περισσότερο από τη διατροφή, καθώς αυτό θα δώσει χώρο στο σώμα σας για την κατανομή του λίπους εκτός από την περιοχή της μέσης και σε άλλα μέρη του σώματος. Πάρτε ακόρεστα λίπη όπως το ελαιόλαδο και αποφύγετε τις μαργαρίνες. Χάστε βάρος στη μέση σας μέσω των φρούτων (μήλα, μούρα) και λαχανικά. Αυτή η κατηγορία των τροφίμων δεν είναι μόνο ότι θεωρούνται σημαντικά στην απώλεια βάρους, αλλά έχουν και πολύ ιδιαίτερη αξία, γιατί ορισμένες από αυτές θεωρούνται ως σούπερ τροφές . Είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και ίνες οι οποίες είναι βασικές στο αδυνάτισμα. Αυτό είναι λόγω της ικανότητάς τους να γεμίσουν το στομάχι για μεγαλύτερο χρονικά διάστημα και τα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν να ενεργοποιούν τον μεταβολισμό σας και να μετατρέπουν το λίπος σε ενέργεια.

 Πρόγραμμα ασκήσεων                                                                                         

άσκηση και χάσιμο βάρους γύρω απο τη μέσηΌταν το χάσιμο κιλών είναι αυτό που μας ενδιαφέρει, ένα πράγμα πρέπει να έχουμε κατά νου, ένα πρόγραμμα ασκήσεων. Για να χάσει κάποιος βάρος γύρω από τη μέση, επιβάλλονται  ασκήσεις που προορίζονται ειδικά για την εν λόγω περιοχή.

Άσκηση 1 μπροστά σ’ έναν τοίχο, με τα χέρια παράλληλα από το έδαφος τεντωθείτε προσπαθώντας να φτάσετε τον τοίχο. Τώρα στρίψτε για να δείτε ποιος είναι στο πίσω μέρος, χωρίς να κουνηθεί το χέρι σας. Μόνο το σώμα πρέπει να κινηθεί. Η έλξη γύρω από τη μέση είναι η απάντηση για το πόσο αποτελεσματική είναι η προπόνηση.

Άσκηση 2 Ξαπλώστε με την πλάτη κάτω και διπλώστε τα πόδια σας. Τώρα με τη βοήθεια των χεριών σας, προσπαθήστε να σηκωθείτε και να αγγίξετε το γόνατο. Θυμηθείτε όμως ότι τα πόδια σας δεν θα πρέπει να κινηθούν. Η πίεση θα πρέπει να είναι στην κοιλιά. Όταν θα μπορείτε να την κάνετε εύκολα, προσπαθήστε χωρίς να διπλώσετε τα πόδια  να αγγίξετε την άκρη των ποδιών σας με τα χέρια σας, με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιείτε για να αγγίξετε το γόνατο. Αν γίνει σωστά η άσκηση αυτή θεωρείται ότι είναι ένας από τα πιο γρήγορους τρόπους για να χάσετε βάρος γύρω από τη μέση.

Υπάρχει πολλές άλλες ασκήσεις που μπορείτε να συμπεριλάβετε καθημερινά. Προτιμούνται όμως ασκήσεις σωματικού βάρους, δεδομένου ότι είναι καλύτερα για τους περισσότερους ανθρώπους και μετατρέπουν το λίπος γρήγορα σε ενέργεια, χωρίς να βλάπτουν το σώμα σας. Απλά πρέπει να είστε συνεπής και να εργαστείτε πάνω στη διατροφή σας! Όταν είστε υπέρβαροι, μάλλον θα αναζητήσετε διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να χάσετε κιλά. Θα δοκιμάσετε διαφορετικές διατροφικές συνήθειες, δίαιτες αδυνατίσματος, διάφορες ασκήσεις και επίσης θα χρησιμοποιήσετε και κάποια συμπληρώματα διατροφής που θα έχουν ως στόχο την ενεργοποίηση του μεταβολισμού σας και τα οποία θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος γύρω από τη μέση σε λίγες εβδομάδες.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA ImageChange Image

Free mockups