Πως μπορώ να χάσω κιλά σε μια εβδομάδα

 

προγραμμα 7 ημερωνΤο καλύτερο μέρος για να χάσετε βάρος σε μια εβδομάδα και να παραμείνετε υγιείς είναι το σπίτι σας. Οι αλλαγές στη διατροφή σας και χαλαρές ασκήσεις ενδυνάμωσης μπορούν να γίνουν όλα μαζί κάτω από την ίδια στέγη. Μολονότι χάνοντας 1 έως 2 κιλά ανά εβδομάδα μπορεί να φαίνονται λίγα, αλλά οι αλλαγές που θα κάνετε σε επτά ημέρες θα γίνουν τελικά ρουτίνα και ένα μέρος του νέου τρόπου ζωής σας.

Το μυστικό είναι να καίτε περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνετε. Θα πρέπει να σημειώνετε τις θερμίδες που και τις θερμίδες που καταναλώνετε. Στόχος είναι η  καύση 500 θερμίδων την ημέρα, η οποία θα σας βοηθήσει να κάψετε ένα κιλό σε μία εβδομάδα. Δεν είναι υγιές να στοχεύετε για πιο ψηλά, δεδομένου ότι μπορεί να σας αφήσει πολύ καταβεβλημένες για να συνεχίσετε την επόμενη μέρα.

 Είναι εφικτό να χάσετε γρήγορα κιλά….

Τι πρέπει να προσέχουμε στη διατροφή μας

ποτό πρωτεΐνης Αναψυκτικά: μείνετε μακριά απ’ αυτά, κάποιος μπορεί να εξαιρέσει τις σόδες, όμως η αλήθεια είναι ότι περιέχουν 150 θερμίδες κάθε κουτί. Έτσι αφού ψάχνετε πως να κάψετε περισσότερες θερμίδες από ό, τι καταναλώνετε, καλό είναι να τις αποφύγετε. Προτιμήστε τους φυσικούς χυμούς που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος.

 

Υγιεινά σνακ: Αν είστε συνηθισμένη να τρώτε σνακ όλη την ημέρα είναι πολύ δύσκολο να χάσετε βάρος σε μια εβδομάδα, αλλά υπάρχουν πιο  υγιείς εναλλακτικές λύσεις για γκοφρέτες, μπισκότα ή ψωμάκια. Όπως για παράδειγμα, κόψτε τα λαχανικά σε σνακ-μεγέθους μερίδες και να τα παίρνετε μαζί σας στη δουλειά.

 Η επιθυμία για γλυκά: Αν έχετε συνηθίσει να τρώτε γλυκά και αισθάνεστε την επιθυμία γι’ αυτό, προσπαθήστε αντί των cookies, τις καραμέλες ή οποιαδήποτε άλλα γλυκίσματα υψηλών θερμίδων, να έχετε μια τσίχλα. Θα είναι σε θέση να ικανοποιήσει την αίσθηση λιγούρας χωρίς την υπέρβαση των θερμίδων που βρίσκονται στα γλυκά.

Άσκηση: διαλέξτε μια άσκηση για καύση λίγων θερμίδων από μια δραστηριότητα που ταιριάζει στο σώμα σας. Μην κάνετε το λάθος να ελπίζετε ότι για την απώλεια βάρους σε 7 ημέρες πρέπει να κάνετε έντονη άρση βαρών για ώρες. Μπορείτε να το κάνετε αυτό μετά από ένα μήνα προετοιμασίας με χαλαρές ασκήσεις. Στην αρχή μπορείτε να κάνετε απλές αλλαγές στην καθημερινή σας συμπεριφορά. Παρκάρετε μακριά από το σπίτι σας για να περπατήσετε περισσότερο, προτιμήστε τις σκάλες αντί του ασανσέρ, βάλτε το περπάτημα στην καθημερινότητα σας !! Θα σας βοηθήσει  να κάψετε θερμίδες και να χάσετε βάρος σε μια εβδομάδα.

Το πρόγραμμα για να χάσετε βάρος σε μια εβδομάδα

καταγραφή

 

Παρακάτω σας έχουμε ένα πρόγραμμα 7 ημερών και με τον τρόπο που λειτουργεί το πρόγραμμα, θα δείτε σύντομα αποτελέσματα. Στόχος είναι ότι από την έκτη ημέρα θα έχετε χαμηλά επίπεδα των υγρών του σώματος κάτω από το δέρμα σας και θα μεγιστοποιήσετε το γλυκογόνο των μυών στο εσωτερικό τους.

 

Ημέρα 1
Πίνετε 9-10 λίτρα νερού. Χρησιμοποιήστε άφθονο θαλασσινό αλάτι σε όλα τα γεύματα σας. Τρώτε όσο θέλετε πρωτεΐνες από πουλερικά,  ψάρια και πρωτεϊνούχα ποτά.

Ημέρα 2
Πίνετε 9-10 λίτρα νερού. Χρησιμοποιήστε άφθονο θαλασσινό αλάτι σε όλα τα γεύματα σας. Τρώτε όσο θέλετε πρωτεΐνες από πουλερικά,  ψάρια και πρωτεϊνούχα ποτά.

Ημέρα 3
Πίνετε 9-10 λίτρα νερού. Χρησιμοποιήστε άφθονο θαλασσινό αλάτι σε όλα τα γεύματα σας. Τρώτε πρωτεΐνη από τα πουλερικά, τα ψάρια και τα πρωτεϊνούχα ποτά, αλλά μόνο 3 γεύματα και μόνο ένα ποτό πρωτεΐνης αυτή την ημέρα.

Ημέρα 4
Πίνετε 9-10 λίτρα νερού. Κατάργηση από παντού το αλάτι. Τρώτε πρωτεΐνη από τα πουλερικά, τα ψάρια και τα πρωτεϊνούχα ποτά, αλλά μόνο 3 γεύματα και ένα ποτό πρωτεΐνης αυτή την ημέρα. Ξεκινήστε ασκήσεις ενδυνάμωσης αυτή την ημέρα, 30 λεπτά είναι αρκετά.

Ημέρα 5
Φάτε περίπου 5-6 γεύματα με 50-70gr υδατανθράκων. Πιείτε ένα ανώτατο όριο 1 λίτρου νερού μέχρι περίπου της 6 μμ. και στη συνέχεια καθόλου.

Ημέρα 6
Σε αυτό το στάδιο θα πρέπει να είναι είστε σε θέση να παρατηρήσετε μια μεγάλη διαφορά σε σχέση με τα υγρά του σώματος σας. Αν εξακολουθείτε να έχετε κάποια υγρά που απομένουν στο σώμα σας, σας προτείνουμε να κάνετε πρωινό με σκόνη πρωτεΐνης χρησιμοποιώντας μόνο μια μικρή ποσότητα.

Ημέρα 7
Το πρόγραμμα έχει τελειώσει, πιείτε λίγο νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας και προσπαθήστε να μην φάτε πολύ καθώς το υπερβολικό φαγητό μπορεί να προκαλέσει σοκ στο σώμα σας και ειδικά στην καρδιά σας, προτιμήστε μικρές μερίδες που θα τις μεγαλώνετε σταδιακά στις επόμενες μέρες, μέχρι να φτάσετε στα φυσιολογικά επίπεδα σας και πάλι.

όμορφη γυναίκαΑν και αυτό δεν μπορεί να είναι η καλύτερη λύση για το πώς να χάσετε βάρος σε μια εβδομάδα είναι μια σταθερή μέθοδος για να απαλλαγείτε από τα υγρά του σώματος που σας κάνουν να νιώθετε φουσκωμένη. Ακολουθήστε τη διατροφή από την πρώτη μέρα και να είστε βέβαιη με το να πίνετε επιπλέον νερό απ’ ότι σήμερα θα σας  βοηθήσει να καθαρίσει το σώμα σας. Γρήγορες δίαιτες όπως αυτή συνήθως δεν είναι αποτελεσματικές σε βάθος χρόνου, αλλά δεν είναι λάθος να την ακολουθήσετε, αν θέλετε να χάσετε αυτά τα λίγα επιπλέον κιλά βάρους επειδή έχετε να φορέσετε ένα πολύ όμορφο φόρεμα για να παραβρεθείτε σε μια εκδήλωση .

Εάν θέλετε να χάσετε βάρος σε μια εβδομάδα, αυτό το πρόγραμμα θα λειτουργήσει για σας.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA ImageChange Image

Free mockups