Οι 8 κορυφαίες τροφές σε μια δίαιτα αδυνατίσματος

 

Πορτοκαλια, λεμόνια ,μήλα Θέλετε να αδυνατίσετε, αλλά συγχρόνως να τρώτε και να διατηρείτε  ένα υγιές βάρος, αυτό ίσως μπορεί να φαντάζει εξωπραγματικό!! Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί και αποτελεσματικοί τρόποι για να αποφύγετε τα συνήθη λάθη που γίνονται  σε μια δίαιτα και να επιτευχθεί χάσιμο κιλών αρκεί να αναπτύξετε μια υγιή σχέση με κάποια τρόφιμα. Διαβάστε για τις 8 κορυφαίες τροφές σε μια δίαιτα αδυνατίσματος, και πώς να μπούνε στην καθημερινή διατροφή σας!!

Πώς να τρώτε περισσότερο και να χάνετε κιλά…

Το τέχνασμα για να τρώει κάποιος και να αδυνατίζει  δεν είναι πραγματικά τόσο δύσκολο, είναι τόσο απλό όσο το να τρώτε φρούτα και λαχανικά.
Όλοι ξέρουμε, ότι πρέπει να τρώμε φρούτα και λαχανικά για τις βιταμίνες και τα θρεπτικά τους συστατικά τους. Αλλά προφανώς η καλή διατροφή απλά δεν είναι αρκετά δελεαστική για τους περισσότερους από εμάς. Μόνο το 20% των Ελλήνων τρώνε πέντε κομμάτια φρούτων και λαχανικών την ημέρα.

Τα μυστικά των Φρούτων και Λαχανικών.

σαλάτα λαχανικών Το πρώτο μυστικό των φρούτων και των λαχανικών είναι απλό: είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Αυτό σημαίνει ότι σε σχέση με το βάρος τους, τα περισσότερα προϊόντα είναι χαμηλά σε θερμίδες. Όταν η διατροφή σας είναι πλούσια σε λαχανικά και φρούτα μπορείτε να φάτε πολύ περισσότερο και φυσικά δεν καταναλώνουμε ένα σωρό θερμίδες.

Το δεύτερο μυστικό: κορεσμός. Όλα τα φρούτα και λαχανικά, από ένα αχλάδι έως και ένα κόκκινο μαρούλι είναι γεμάτα με νερό και φυτικές ίνες, και τα δύο εκτός των λίγων θερμίδων που έχουν, θα σας κάνουν να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσε να ικανοποιήσετε μια επιθυμία για κάτι γλυκό ή τραγανό κάθε μέρα -και να εξακολουθείτε να αδυνατίζετε.

Σκεφτείτε το. Ίσως το απόγευμα να θέλετε ένα σνακ για να σας κρατήσει μέχρι το δείπνο. Ποια θα ήταν καλύτερο, ένα μπολ από πατατάκια με 155 θερμίδες, ή τρία φλιτζάνια ολόκληρες φράουλες με 138 θερμίδες; Ένα κουτί ζαχαρούχο αναψυκτικό τύπου κόλα σε 136 θερμίδες, ή ένα φλιτζάνι σταφύλια με περίπου τον ίδιο αριθμό; Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα αυτά σας επιτρέπουν να τρώτε πολύ περισσότερο, σας γεμίζουν γρήγορα και σας κρατάνε πλήρη.

Τα έξτρα οφέλη από τα φρούτα και λαχανικά.

λαχανικά Εκτός ότι θα σας βοηθήσουν σε μια δίαιτα αδυνατίσματος, μην ξεχάσετε το απόλυτο πλεονέκτημα που σας δίνουν, ότι μπορείτε να απολαύσετε τραγανά λαχανικά και ζουμερά φρούτα. Το φαγητό είναι αυτό που μας βοηθάει να κάψουμε λίπος με αποτέλεσμα να χάνουμε βάρος. Το πιο δύσκολο μέρος είναι να βρούμε το σωστό είδος των τροφίμων που μπορεί να δώσει στο σώμα τα κρίσιμα θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες για να παραμείνουμε υγιείς και συγχρόνως να μας βοηθάει να αδυνατίσουμε.  Στην πραγματικότητα, μελέτες έχουν δείξει ότι το ανθρώπινο σώμα χρειάζεται 150 gr  κρέατος την ημέρα ως μέρος μιας υγιούς δίαιτας. Επιπλέον, δεν είναι μόνο τα λαχανικά και τα φρούτα καλά για μια γρήγορη δίαιτα απώλειας βάρους. Ας ρίξουμε μια ματιά στις καλύτερες 8 τροφές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάθε δίαιτα και να μας βοηθήσουν στο να αδυνατίσουμε εύκολα.

Οι οκτώ καλύτερες τροφές για να αδυνατίσουμε!

1. Μανιτάρια.

μανιτάριαΑυτές είναι φυσικές πηγές πρωτεΐνης και είναι το καλύτερο αντικατάστατο ζωικής πρωτεΐνης που μπορεί να βρεθεί σε κάθε σούπερ μάρκετ. Εάν έχετε ένα πιάτο με βάση το μανιτάρι θα έχετε την ίδια αίσθηση πληρότητας που δίνεται από το βοδινό κρέας και με λιγότερες θερμίδες. Μερικοί προτιμούν να τα τρώνε ωμά αλλά για καλύτερα αποτελέσματα προτιμήστε τα μαγειρεμένα όπου τα θρεπτικά συστατικά τους συμπυκνώνονται σε μια μικρότερη ποσότητα.

2. Αυγά.

αυγάΕίναι μια μεγάλη πηγή πρωτεΐνης. Είναι ίσως η δεύτερη καλύτερη τροφή για να εισάγει κάποιος στη διατροφή του μια καθημερινή πηγή πρωτεΐνης μετά τα μανιτάρια. Ωστόσο, φροντίστε να μην τρώτε περισσότερα από δύο κρόκους κάθε φορά. Μπορούν να προκαλέσουν ναυτία και να ασκήσουν πίεση στο συκώτι σας. Εκτός από αυτό, δίνουν μεγάλη αίσθηση του κορεσμού. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ένα πρωινό σνακ αν είναι βρασμένα. Τα τηγανητά αυγά θα πρέπει να αποφεύγονται, καθώς είναι πλούσια σε χοληστερόλη.

3. Μήλα.

μήλαΠρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες ομάδες τρόφιμων που τα βρίσκουμε παντού. Προσφέρουν σε μεγάλη αναλογία θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες. Γεμάτα με βιταμίνες, τα μήλα είναι μερικά από τα καλύτερα σνακ που μπορούμε να τα τρώμε ανάμεσα στα γεύματα. Καλό είναι να αποφεύγονται  για πρωινό, δεδομένου ότι μπορεί να έχουν διουρητική δράση με άδειο στομάχι. Εκτός απ’ αυτό, μπορούν να καταναλωθούν σχεδόν σε κάθε περίσταση.

4. Βρώμη.

βρώμηΠεριέχει υδατάνθρακες βραδείας αποδέσμευσης και έτσι προτείνετε για πρωινό, δεδομένου ότι μπορεί να σας κρατήσει για ολόκληρη ημέρα, διατηρώντας παράλληλα υπό έλεγχο την πρόσληψη  θερμίδων. Το θετικό είναι ότι ελέγχει τα επίπεδα ινσουλίνης στο σώμα. Η ινσουλίνη είναι η κύρια αιτία που σηματοδοτεί το σώμα να αποθηκεύει λίπος. Αν αυτή είναι υπό έλεγχο, το σώμα δεν θα δημιουργήσει περισσότερα λιπαρά κύτταρα.

5. Hot Chilli Peppers.

 Hot Chilli PeppersΌπως περίεργο και αν φαίνεται, οι πιπεριές αυτές  βοηθούν στο να μειώσουν την όρεξη. Μια μελέτη έδειξε ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν μια πιπεριά τσίλι αισθάνονται λιγότερο πεινασμένοι και τρώτε 10% λιγότερο.

6. Αμύγδαλα.

αμύγδαλα Ενώ οι ξηροί καρποί συνιστούνται ως σνακ μεταξύ των γευμάτων, τα αμύγδαλα έχουν τα καλύτερα αποτελέσματα σε μια δίαιτα αδυνατίσματος. Αναστέλλουν πιο αποτελεσματικά την πείνα λόγω της αργής απελευθέρωσης του λίπους τους.

 7. Σολομός.

ΣολομόςΤο ψάρι αυτό είναι η κυριότερη τροφή σε μια δίαιτα αδυνατίσματος. Προσφέρει πρωτεΐνες, αλλά το κύριο πλεονέκτημά του είναι τα ωμέγα-3 λιπαρά. Τα επίπεδα θερμίδων είναι αρκετά μέτρια στο σολομό, αλλά τα ωμέγα-3 λιπαρά είναι ρυθμιστές της ινσουλίνης. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό φαγητό για να μας κρατήσει συντροφιά στο  δείπνο.

8. Βόδινό κρέας.

Βόδινό κρέαςΤο βοδινό κρέας γίνεται αποδεκτό σε δίαιτα αδυνατίσματος. Η αλήθεια είναι, ότι το κρέας είναι απαραίτητο για το σώμα μας για να παραμείνουμε υγιείς. Ορισμένες ουσίες βρίσκονται μόνο στο κρέας και δεν μπορούν να αντικατασταθούν με λαχανικά και φρούτα. Προτιμήστε τοπικό βιολογικό βοδινό κρέας και να αποφεύγετε τον κιμά. Μαγειρέψτε το σε μια σχάρα ή σε ένα τηγάνι, αλλά χωρίς λάδι. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα κουταλάκι ελαιολάδου, αλλά όχι παραπάνω, γιατί δεν υπάρχει βάσιμος λόγος για να προσθέσετε θερμίδες σε αυτό από το μαγείρεμα με λάδι.

Υπάρχουν πολλά άλλα τρόφιμα που σας βοηθούν σε μια δίαιτα αδυνατίσματος. Μια ισορροπημένη διατροφή αδυνατίσματος δεν είναι κατ 'ανάγκη βαρετή. Υπάρχουν πολλά τρόφιμα που είναι αποδεκτά και που μπορούν να μαγειρευτούν εύκολα. Τα περισσότερα τρόφιμα μπορούν να καταναλωθούν στην ακατέργαστη μορφή τους. Το πιο σημαντικό, να θυμάστε να μην εξαντλείστε από την πείνα μόνο και μόνο για να χάσετε μερικά γραμμάρια κάθε μέρα. Η συνολική σας  υγεία θα μειωθεί αντί να βελτιώνεται.

Το να χάσουμε κιλά είναι πολύ πιο εύκολο από ό, τι πιστεύουμε, και ξεκινά στη δική μας κουζίνα

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA ImageChange Image

Free mockups