Μήπως σκέφτεστε να αρχίσετε δίαιτα

ΠΣυμβουλές για δίαιταολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν μια δίαιτα για να χάσουν βάρος με την κατανάλωση λιγότερων θερμίδων και βάζοντας την άσκηση στη ζωή τους. Τα διάφορα προγράμματα απώλειας βάρους είναι ειδικά δομημένα προγράμματα διατροφής που μπορεί κανείς να τ’ ακολουθήσει για να τον βοηθήσουν στο ν’ αδυνατίσει. Στο άρθρο αυτό θα σας δείξουμε τι πρέπει να γνωρίζετε αν σκέφτεστε ν’ ακολουθήσετε μια δίαιτα.

◾ Ακολουθήστε τα συγκεκριμένα ημερήσια μενού ή τους κανόνες της δίαιτας, σχετικά με το τι είδη τροφίμων πρέπει να καταναλώνονται και ποια πρέπει να αποφεύγονται. Συνήθως οι δίαιτες προέρχονται από βιβλία, το διαδίκτυο  ή από την οικογένεια και τους φίλους.
◾ Αγοράστε υποκατάστατα γεύματος και ακολουθείστε τις συστάσεις του προϊόντος πώς να τα τρώτε.
◾ Προσπαθήστε να συμμετάσχετε σε μια συμβουλευτική ομάδα, στη ζωή σας ή  ακόμα και στο διαδίκτυο, για να έχετε την υποστήριξη και τη γνώση για το πώς ακριβώς πρέπει να καταναλώνετε υγιεινά τρόφιμα.

Πώς λειτουργεί μια δίαιτα

Μια δίαιτα που θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, λειτουργεί με το να περιορίζει τις θερμίδες. Μελέτες έχουν δείξει ότι ο περιορισμός θερμίδων, αντί του αποκλεισμού επιλεγμένων ειδών διατροφής, μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε πολύ πιο εύκολα. Για παράδειγμα οι δίαιτες που επικεντρώνονται στον περιορισμό των υδατανθράκων ή του λίπους δεν θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη απώλεια λίπους σε σύγκριση με τις συνήθεις δίαιτες χαμηλών θερμίδων. Μια μόνιμη απώλεια βάρους απαιτεί τη διά βίου αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες σας. Μόλις επιστρέψετε στην παλιά διατροφή σας και σταματήσετε τη δίαιτα, τότε πιθανώς θ’ ανακτήσετε όλο το βάρος που χάσατε και ίσως περισσότερο από αυτό.

Γνωρίζετε τα πλεονεκτήματα μια δίαιτας;

Λαχανικά και φρούταΠολλοί άνθρωποι αισθάνονται πιο επιτυχημένη μια δίαιτα που αποσκοπεί σε αδυνάτισμα, όταν έχει ένα πολύ καλά οργανωμένο σχέδιο για να την ακολουθήσουν ή όταν συμμετέχουν σ’ αυτήν ομαδικά ( οικογένεια ). Μελέτες έχουν δείξει ότι τα άτομα που κάνουν πλήρη χρήση ενός ομαδικού καθεστώτος διατροφής χάνουν συνήθως περισσότερο βάρος σε κιλά απ’ ότι από εκείνους που προσπαθούν να αδυνατίσουν μόνοι τους.

Ένα καλά ισορροπημένο καθεστώς δίαιτας, που περιλαμβάνει όλη τη συνιστώμενη γκάμα τροφίμων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποφασίσετε να την διαλέξετε. Ορισμένες δίαιτες μπορεί να έχουν κανονική αναλογία κατανομής και τη σημαντική αίσθηση ότι τρώτε υγιεινά τρόφιμα, όπως τα φρούτα, τα λαχανικά, γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, προϊόντα ολικής αλέσεως, καθώς και πηγές πρωτεϊνών, όπως κρέατα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, τα φασόλια και τις φακές. Ένα σεβαστό σχέδιο διατροφής θα σας δείξει ακόμα τη σημασία του να τρώτε κανονικά γεύματα, ειδικά το πρωινό και να σας δείξει πώς μπορεί να βελτιώσετε τη διατροφή σας μόνιμα.

Γνωρίζετε τους κινδύνους ακολουθώντας μιας δίαιτας;

Υγιεινή διατροφή και δίαιταΔεν είναι όλα τα προγράμματα απώλειας βάρους ασφαλή. Ορισμένα προγράμματα μπορεί ακόμα και να προκαλέσουν κακό στην υγεία σας. Μερικές δίαιτες δεν δίνουν την υγιή ισορροπία τροφίμων που χρειάζεται το σώμα. Οι δίαιτες που περιορίζουν σοβαρά τις θερμίδες ή αποφεύγουν ορισμένα είδη τροφίμων μπορεί να προκαλέσουν έλλειψη σε βιταμίνες, μέταλλα και άλλα θρεπτικά συστατικά. Πολλοί άνθρωποι που  ακολουθούν μια ακατάλληλη δίαιτα, ανακτούν το βάρος που έχουν χάσει, ή ακόμη και περισσότερο, από τη στιγμή που θα την σταματήσουν. Οι δίαιτες αυτές μπορεί να προκαλέσουν έναν κακό κύκλο της απώλειας και της επαναπρόσληψης βάρους.

Μια δίαιτα που θα σας βοηθήσει στο στόχο σας, δεν σημαίνει ότι θα ικανοποιήσει και τις ανάγκες σας. Είναι πολύ δύσκολο να παραμείνετε στην δίαιτα που περιλαμβάνει τεράστιες αλλαγές σε σχέση με τις παλιές σας διατροφικές συνήθειες. Έτσι το πιο πιθανό είναι ν’ απογοητευτείτε και να εγκαταλείψετε την προσπάθεια. Προτιμήστε μια δίαιτα λοιπόν που να ταιριάζει στις τωρινές σας διατροφικές συνήθειες με τρόφιμα που να σας αρέσουν και μην καταπιέζετε άδικα τον εαυτό σας.

Τι πρέπει να θυμόμαστε για τις δίαιτες

◾ Διαλέξτε μια δίαιτα μ’ ένα σωστά οργανωμένο μενού, που θα σας καθοδηγήσει σε μια διατροφή μ’ ένα συγκεκριμένο εύρος θερμίδων, υδατανθράκων ή λιπαρών καθημερινά.
◾ Οι άνθρωποι συχνά χάνουν περισσότερο βάρος κατά την έναρξη μια δίαιτας.
◾ Πολλοί άνθρωποι έχουν πιο επιτυχή αποτελέσματα όταν συμμετέχουν σε ομάδες.
◾ Μια καλά ισορροπημένη διατροφή αποτελείται από υγιεινές διατροφικές συνήθειες.
◾ Μια δίαιτα είναι πολύ δύσκολο να λειτουργήσει μακροπρόθεσμα και ορισμένες δίαιτες δεν μπορούν να λειτουργήσουν σε μόνιμη βάση.
◾ Ορισμένα προγράμματα απώλειας βάρους δεν είναι ασφαλή και υγιεινά.
◾ Αν δεν καταφέρετε ν’ αδυνατίσετε με μια δίαιτα, τότε προσπαθήστε να βελτιώσετε τις διατροφικές σας συνήθειες.
◾ Μια μόνιμη απώλεια βάρους απαιτεί τεράστιες αλλαγές των διατροφικών συνηθειών, τότε μόνο πραγματικά θα μπορέσετε να χάσετε βάρος.

Αν δεν θέλετε να ακολουθήσετε μια δίαιτα

◾ Αποφασίστε να κάνετε μόνιμες αλλαγές, με το ν’ αλλάξετε τις διατροφικές συνήθειες σε πιο υγιείς.
◾ Μπορεί να χρειαστείτε ένα γιατρό ή ένα διαιτολόγο για να βελτιώσετε τις διατροφικές σας συνήθειες.
◾ Οι άνθρωποι συχνά έχουν μία πιο μακροπρόθεσμη επιτυχία στο αδυνάτισμα ξεκινώντας από μικρές αλλαγές στη διατροφή τους και με απότομες αλλαγές σε ελάχιστο χρόνο.
◾ Ενισχύστε τις υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Αν δεν θέλετε ν’ ακολουθήσετε μια δίαιτα, τότε αυτές μπορεί να είναι ένας καλός αποτελεσματικός τρόπος για να χάσετε βάρος.

Αν σας άρεσε το άρθρο μας. Κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!! Είναι η ανταμοιβή μας!!

Εύα Σ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA ImageChange Image

Free mockups