Δοκιμάστε την αμερικάνικη δίαιτα

Η αμερικάνικη δίαιταΗ βασική αρχή της αμερικάνικης δίαιτας είναι να σταματήσετε να τρώτε δείπνο, όχι μόνο για την περίοδο της δίαιτας αλλά για πάντα. Ξεκινώντας την αμερικανική διατροφή θα πρέπει να δείτε τις τέσσερις βασικές αρχές της:

  • Την επιλογή των σωστών τροφίμων.
  • Να παρέχετε επαρκώς στο σώμα σας νερό.
  • Να αρνείσθε ότι δεν είναι υγιές και περιέχει λίπη.
  • Να παρέχετε επαρκώς το σώμα σας με βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • Μπορείτε να τρώτε ότι θέλετε για πρωινό.

Αδυνατίστε χωρίς περιορισμούς..

Και όμως είναι αλήθεια, αυτή η δίαιτα δεν έχει περιορισμούς (εκτός από την απαγόρευση για το δείπνο). Τα γλυκά, τα αμυλώδη τρόφιμα, τα σνακ και η μπύρα δεν απαγορεύονται, πάντα όμως σε ελάχιστες ποσότητες. Η δίαιτα δεν δίνει αποτελέσματα σε τρεις ημέρες, αλλά θα είστε σε θέση να τα δείτε από το τέλος της δεύτερης εβδομάδας. Ένα βασικό στοιχείο της αμερικάνικης δίαιτας (αν θέλετε να κάψετε λίπος και όχι μυς) είναι το γυμναστήριο και ο δραστήριος τρόπος ζωής που σας βοηθά να κάψετε τις θερμίδες που παίρνετε.

Συστάσεις για την αμερικανική διατροφή

1. Δεν πρέπει να τρώτε τίποτα μετά τις 17.00  το απόγευμα, εκτός από νερό.
2. Θα πρέπει να πίνετε πολύ νερό, αλλά κατά τη διάρκεια της ημέρας και όχι το βράδυ. Η επαρκής ποσότητα του νερού συμβάλλει στον καθαρισμό του σώματός σας από τις τοξίνες και τη γρήγορη αποβολή τοξινών.
3. Να θυμάστε το παρακάτω σχετικά με τα λίπη. Αν τρώτε για παράδειγμα ένα κομμάτι λουκάνικο μην ξεχάσετε να τρώτε και δύο φέτες ανανά ή 2-3 κομμάτια γκρέιπφρουτ.
4. Να είστε πάντα προετοιμασμένοι για τα τρόφιμα που θα τρώτε κατά τη διάρκεια της ημέρας όσο και κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.
5. Μπορείτε ν’ ακολουθήσετε τη δίαιτα με τον τρόπο που επιθυμείτε.

Για είκοσι τέσσερις ώρες θα πρέπει να τρώτε τουλάχιστον:

  • 400γρ λαχανικά.
  • 300γρ φρούτων.
  • 50γρ ψωμί.
  • 250γρ γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά αλλά χωρίς ζάχαρη.
  • 100γρ κρέατα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.

Παράδειγμα μενού της αμερικάνικης δίαιτας

Ακολουθώντας αυτή τη δίαιτα δεν θα αισθανθείτε πείνα.

Πρωινό

Το πρωινό μενού είναι το ίδιο για όλες τις ημέρες: Ένα φλιτζάνι καφέ, ένα πορτοκάλι ή δύο μήλα, ένα μαλακό βραστό αυγό, μία φέτα ψωμί ή φρυγανιά.

Δευτέρα

Για το μεσημεριανό γεύμα: ψητά ή βραστά ψάρια (200γρ), σέλινο με χυμό λεμονιού (100γρ) και τσάι ή καφέ χωρίς γάλα και ζάχαρη.
Για το απογευματινό γεύμα: Βραστό κρέας (100γρ), κομμένο σε μικρά κομμάτια με 1 κρόκο αυγού και καρυκευμένο με 1 κουταλάκι του γλυκού κρεμμύδι, μία φέτα ψωμί ή μία φέτα του τοστ, ένα μήλο ή ένα ποτήρι αποβουτυρωμένο γάλα.

Τρίτη

Για το μεσημεριανό γεύμα: Βρασμένο σπανάκι (200γρ), τηγανητό μοσχαρίσιο συκώτι (150γρ), δύο βραστές πατάτες, τσάι ή καφέ χωρίς γάλα και ζάχαρη.
Για το απογευματινό γεύμα: Ένα φλιτζάνι γιαούρτι, σαλάτα λαχανικών (ντομάτες, καρότα, παντζάρια, λάχανο και μία κουταλιά της σούπας λάδι), μία φέτα ψωμί ή μία φέτα του τοστ, ένα μαλακό βραστό αυγό και μια φέτα άπαχο ζαμπόν.

Τετάρτη

Για το μεσημεριανό γεύμα: Χυμός ντομάτας, ένα πορτοκάλι (είναι δυνατόν να φάτε ένα γκρέιπφρουτ ή ένα μήλο αντί αυτού), ψητό κρέας (200γρ, άπαχο), σαλάτα (μπορείτε να την φάτε με λίγο χυμό λεμονιού), τσάι ή καφέ χωρίς γάλα και ζάχαρη.
Για το απογευματινό γεύμα: Ένα φλιτζάνι γιαούρτι, 2 βραστά αυγά, δύο ντομάτες, μία φέτα ψωμί ή μία φέτα του τοστ, ένα αχλάδι ή ένα μήλο.

Πέμπτη

Για το μεσημεριανό γεύμα: Ψητό ή βραστό κοτόπουλο (200γρ), λάχανο (150γρ), μία φέτα ψωμί ή μία φέτα του τοστ.
Λευκό τυρί (50γρ, μπορείτε επίσης να προσθέσετε φρέσκα κρεμμυδάκια ή πιπεριές και ένα βραστό αυγό), 6 ραπανάκια, μία φέτα ψωμί ή μία φέτα του τοστ, ένα ποτήρι αποβουτυρωμένο γάλα.

Παρασκευή

Για το μεσημεριανό γεύμα: Βραστό κρέας (150γρ), τριμμένο καρότο (250γρ), δύο βραστές πατάτες, τσάι ή καφέ χωρίς γάλα και ζάχαρη.
Για το απογευματινό γεύμα: 2 τηγανητά αυγά, σαλάτα με ντομάτα, λαχανικά, κρεμμυδάκια και με χυμό λεμονιού, ένα μήλο.

Σάββατο

Για το μεσημεριανό γεύμα: Βραστό ψάρι (200γρ), σαλάτα με μαρούλι και ρόκα (150γρ, μπορείτε να προσθέσετε λίγο χυμό λεμονιού), μία φέτα ψωμί ή μία φέτα του τοστ, τσάι ή καφέ χωρίς γάλα και ζάχαρη.
Για το απογευματινό γεύμα: Βραστό βοδινό με τριμμένο χρένο (150γρ), σαλάτα με μαρούλι και ρόκα, ένα μήλο και ένα ποτήρι αποβουτυρωμένο γάλα.

Κυριακή

Για το μεσημεριανό γεύμα: Βραστό κοτόπουλο (200γρ), βρασμένο ρύζι (100γρ), σαλάτα με χυμό λεμονιού (100γρ), ένα μήλο και ένα φλιτζάνι αποβουτυρωμένο γάλα.
Για το απογευματινό γεύμα: Ένα φλιτζάνι γιαούρτι, δύο μικρές κροκέτες, μία φέτα ψωμί ή μία φέτα του τοστ, τσάι ή καφέ και ένα μήλο.

Προσοχή! Όλες οι πληροφορίες στην ιστοσελίδα είναι καθαρά ενημερωτικές, δεν υποκαθιστούν την επαγγελματική ιατρική θεραπεία ή διάγνωση. Πριν από την έναρξη της αμερικανική δίαιτας – συμβουλευτείτε το γιατρό ή το διαιτολόγο σας .

Αν σας άρεσε το άρθρο μας για την αμερικάνικη δίαιτα. Κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!! Είναι η ανταμοιβή μας!!

Εύα Σ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA ImageChange Image

Free mockups