Δίαιτα – Αδυνάτισμα και Ομορφιά.

 Δίαιτα-Δίαιτες για όλους


Καλώς ήρθατε στο blog μας!
Αν ψάχνετε για τους πιο γρήγορους τρόπους ώστε να χάσετε βάρος, είστε στο σωστό μέρος! Στην ιστοσελίδα μας μπορείτε να βρείτε τις πιο χρήσιμες και ακριβείς συμβουλές για να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος γρήγορα και υγιεινά. Ανακαλύψτε τα κορυφαία συμπληρώματα διατροφής και τις γρήγορες κορυφαίες δίαιτες


Δίαιτα – Αδυνάτισμα και Ομορφιά.

  • Η υγεία σας, οι επιλογές σας!!

μήλοΤο πρώτο βήμα για να αδυνατίσετε είναι να καίγονται  περισσότερες θερμίδες από απ’ αυτές που τρώτε. Δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται, γιατί τότε κανείς μας δεν θα είχε πρόβλημα βάρους. Συχνά παίρνουμε δραστικά μέτρα για να δούμε αποτελέσματα: δίαιτες, χάπια παράξενα όργανα γυμναστικής, που μας υπόσχονται άμεση επιτυχία. Στην αρχή ίσως να χάσετε βάρος, τι θα συμβεί όμως αν σταματήσετε  τη δίαιτα ή τα συμπληρώματα διατροφής; Το πιο πιθανό είναι να πάρετε πίσω τα κιλά που χάσατε. Το μυστικό για το αδυνάτισμα είναι να κάνουμε μικρές αλλά διαρκείς αλλαγές.

Τρώτε το σωστό αριθμό θερμίδων ανάλογα με το πόσο δραστήριοι είστε, έτσι ώστε να εξισορροπήσετε την ενέργεια που καταναλώνετε με την ενέργεια που χρησιμοποιείτε. Αν τρώτε πολύ θα πάρετε βάρος. Αν φάτε πολύ λίγο θα χάσετε βάρος. Ο μέσος άνθρωπος χρειάζεται περίπου 2.500 θερμίδες την ημέρα. Η μέση γυναίκα χρειάζεται 2.000 θερμίδες. Οι περισσότεροι ενήλικες τρώνε περισσότερες θερμίδες από ό, τι χρειάζεται, ενώ θα πρέπει να τρώνε λιγότερες θερμίδες. Χρησιμοποιήστε ένα ευρύ φάσμα τροφίμων ώστε να εξασφαλίζεται ότι παίρνετε μια ισορροπημένη διατροφή και ότι το σώμα σας λαμβάνει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται.

  • Ασκηθείτε  τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα

διατροφη- υγείαΤο σπουδαιότερο εργαλείο για το αδυνάτισμα είναι η άσκηση, ο χρόνος που πρέπει να καταναλώνουμε σ’ αυτήν διαφέρει από άτομο σε άτομο. Οι οδηγίες σε γενικά πλαίσια συνιστούν περίπου 250 λεπτά την εβδομάδα, τα οποία κατανέμονται σε  περίπου 50 λεπτά, 5 ημέρες την εβδομάδα. Εάν είστε αρχάριοι, ξεκινήστε σταδιακά, για παράδειγμα με 3 ημέρες άσκηση για 15-30 λεπτά, προσθέτοντας σταδιακά το χρόνο ώστε να δώσετε χρόνο το σώμα σας να προσαρμοστεί.

Βρείτε κάτι δραστικό που θα θέλατε να κάνετε και να το προσθέσετε στην ημέρα σας, ακριβώς όπως θα προσθέσετε την υγιεινή διατροφή. Τα οφέλη της δια βίου άσκησης είναι μεγάλα και η τακτική άσκηση μπορεί να σας παρακινήσει ακόμη και στο να κάνετε υγιεινές επιλογές τροφίμων. Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το αδυνάτισμα ή να έχετε ένα υγιή σώμα. Η άσκηση δεν πρέπει να σημαίνει ώρες στο γυμναστήριο, μπορείτε να βρείτε τρόπους για περισσότερη δραστηριότητα στην καθημερινή σας ζωή.


Το αδυνάτισμα δεν είναι μόνο θέμα ομορφιάς. Είναι θέμα υγείας!

 


  • Προγραμματίστε μια υγιεινή διατροφή

λαχανικάΒάλτε στόχο την επιτυχία, προγραμματίστε μια υγιεινή διατροφή και μια σειρά από μικρά, εύχρηστα βήματα αντί για μια μεγάλη δραστική αλλαγή. Αντί να ανησυχείτε υπερβολικά με την καταμέτρηση θερμίδων ή τη μέτρηση του μεγέθους των μερίδων, σκεφτείτε τη διατροφή σας όσο αφορά το χρώμα, την ποικιλία και τη φρεσκάδα. Με αυτό τον τρόπο θα είναι ευκολότερο να κάνετε υγιεινές επιλογές. Δώστε έμφαση στην εύρεση σε  τρόφιμα που αγαπάτε και σε εύκολες συνταγές που ενσωματώνουν φρέσκα υλικά. Σταδιακά, η διατροφή σας θα γίνει πιο υγιεινή και πιο νόστιμη.

Ξεκινήστε σιγά-σιγά  για να κάνετε αλλαγές στις διατροφικές σας συνήθειες με την πάροδο του χρόνου. Αλλαγές που γίνονται με τη μία συνήθως οδηγούν σε αποτυχία ή σε εγκατάλειψη του νέου προγράμματος  της διατροφής σας. Κάντε μικρά βήματα, όπως την προσθήκη μιας σαλάτα (γεμάτη από διάφορα λαχανικά) στη διατροφή σας μία φορά την ημέρα ή τη μετάβαση από το βούτυρο στο ελαιόλαδο όταν μαγειρεύετε. Όταν αυτές οι αλλαγές σας γίνουν συνήθεια, μπορείτε να συνεχίσετε να προσθέσετε περισσότερες υγιεινές επιλογές στη διατροφή σας. Για κάθε αλλαγή που κάνετε για να βελτιώσετε τη διατροφή σας μην εξαλείψετε εντελώς τα τρόφιμα που δεν εντάσσονται σε μια υγιεινή διατροφή. Ο μακροπρόθεσμος στόχος είναι να νιώθετε καλά και να έχετε περισσότερη ενέργεια.


Το κλειδί για την απώλεια βάρους καθώς και η πρόληψη του, είναι να βελτιώσετε τις διατροφικές συνήθειες σας και να παραμείνετε ενεργοί. Είναι σημαντικό να ελέγχετε την πρόσληψη θερμίδων σας, όμως είναι εξίσου επιτακτική ανάγκη να ακολουθήσετε μια σωστή άσκηση για να κάψετε μια επαρκή ποσότητα θερμίδων.


Ενημερωθείτε για τις νέες δίαιτες!!!


μήλα

Η South Beach Δίαιτα

Η South Beach δίαιτα χωρίζετε  σε τρεις  φάσεις. Η πρώτη φάση περιλαμβάνει χρήση περιορισμένης ποσότητας των καλών υδατανθράκων, άπαχο κρέας και υγιή λιπαρά  καθώς  και   χαμηλής  περιεκτικότητας  σε  λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα και πολλές φυτικές ίνες, για τον έλεγχο των θερμίδων. Στη δεύτερη φάση επιτρέπετε η χρήση των λαχανικών, ανεπεξέργαστων δημητριακών και φρούτων με σκοπό την γρήγορη απώλεια κιλών. Η τελική φάση αναφέρεται ως περίοδος συντήρησης και συνεπάγεται να σας βοηθήσει να συνηθίσετε τις καλές και υγιεινές διατροφικές συνήθειες που χρησιμοποιούνται στις δύο πρώτες φάσεις. Αυτή η δίαιτα περιλαμβάνει ως εκ τούτου την πλήρη εξάλειψη ορισμένων τροφίμων από τη διατροφή για λίγο καιρό.

Διαβάστε για την South Beach δίαιτα


Η Δίαιτα Dash

διαιταΗ δίαιτα Dash είναι ένας υγιής τρόπος διατροφής και είναι το κλειδί για την υπέρταση, θρεπτικές ουσίες όπως το κάλιο, το ασβέστιο, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες είναι ζωτικής σημασίας για καταπολέμηση της υψηλής πίεσης του αίματος. Η δίαιτα αποφεύγει ότι έχουμε αγαπήσει (λίπος, φορτωμένο γλυκά και το κόκκινο κρέας ). Στην κορυφή βρίσκεται η περικοπή από το αλάτι. Η δίαιτα Dash κατατάσσεται ως την καλύτερη με υγιεινή διατροφή και την καλύτερη δίαιτα για το διαβήτη αφού έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την υγεία ελαττώνοντας την πίεση του αίματος και της χοληστερόλης και συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο αρκετών τύπων καρκίνου, καρδιακών νοσημάτων, εγκεφαλικών και πέτρες στα νεφρά.

 Διαβάστε περισσότερα για τη Δίαιτα Dash

[pt_view id=”b56bf9c420″]


Συμβουλές για Δίαιτες – Αδυνάτισμα και Ομορφιά

 

Free mockups