Δίαιτα για νεαρές ηλικίες με μενού 4 ημερών

Δίαιτα για νεαρές ηλικίες με μενού 4 ημερώνΜία δίαιτα που είναι διαμορφωμένη για νεαρές ηλικίες παίζει σημαντικό ρόλο στον τρόπο ζωής των εφήβων. Η συμμετοχή σε υγιεινές συνήθειες από τα πρώτα χρόνια της ζωής εξασφαλίζει τη σωματική και ψυχική υγεία και τη καλή φυσική κατάσταση για τα επόμενα χρόνια. Δυστυχώς, στις μέρες μας, όλο και περισσότεροι νέοι τείνουν να γίνουν υπέρβαροι ή και παχύσαρκοι. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένου ότι η ποιότητα των τροφίμων γίνεται φτωχότερη. Το σημαντικό ρόλο στην εφηβική αύξηση του σωματικού βάρους παίζει επίσης η έλλειψη σωματικής άσκησης. Ξοδεύουν περισσότερο χρόνο μπροστά από τον υπολογιστή ή την τηλεόραση αντί να είναι σε εξωτερικούς χώρους.

Βοηθήστε τα παιδιά σας να χάσουν βάρος υγιεινά..

διατροφή για νέουςΩς εκ τούτου, αυτό το είδος του τρόπου ζωής οδηγεί σε υπερβολικό βάρος, σε παχυσαρκία και σε άλλες ασθένειες που μπορούν να απειλήσουν και τη ζωή τους. Συνεπώς, είναι πολύ σημαντικό να προσπαθήσετε να σταματήσετε και να αντιστρέψετε την αύξηση του σωματικού βάρους στα παιδιά σας όσο το δυνατόν νωρίτερα. Και οι έφηβοι και οι γονείς τους πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι τα ζητήματα βάρους σε νέους, συνήθως προκαλούνται συνολικά από τον ανθυγιεινό τρόπο ζωής και όχι απλά από την κακή ποιότητα των τροφίμων. Για να λυθεί αυτό το πρόβλημα πρέπει να προσπαθήσετε να συμπεριλάβετε υγιεινές διατροφικές συνήθειες στην καθημερινή τους ζωή.

Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε μία δίαιτα που να απευθύνετε σε νέους να θυμάστε ότι υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες για δίαιτες νεαρών ηλικιών. Πρώτα απ’ όλα, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι το σώμα των νέων απαιτεί ειδική διατροφή για να μπορέσει να πάρει επαρκή ανάπτυξη. Αν ένας έφηβος ακολουθήσει μια δίαιτα χαμηλή σε θερμίδες, υπάρχει περίπτωση να περιορίσει ή να αποκλείσει μία ή περισσότερες ομάδες τροφίμων από το καθημερινό διαιτολόγιο του. Για παράδειγμα μια διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες ή χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, θα επηρεάσει την κανονική ανάπτυξη των κυττάρων του σώματος του και μπορεί να προκαλέσει επικίνδυνες και συχνά μη αναστρέψιμες αλλαγές στο σώμα του. Γι’ αυτό είναι απαραίτητο να καταναλώνουν αρκετές θερμίδες από ποικιλία τροφίμων, ώστε να εξασφαλίζεται υγιής ανάπτυξη και ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα.

Οι δύο κανόνες για μια υγιεινή δίαιτα για τις νεαρές ηλικίες είναι οι εξής

1. Χάστε βάρος αργά αλλά σίγουρα, μην ψάχνετε γρήγορα αποτελέσματα.
2. Μην πηγαίνετε σε δημοφιλείς δίαιτες απώλειας βάρους για ενήλικες, αυτό θα καταστρέψει την υγεία σας.

Το κλειδί για μια υγιεινή δίαιτα για τους εφήβους είναι να απαλλαγούμε από το περιττό λίπος του σώματος και να διατηρήσουμε το υγιές βάρος των μυών. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω τακτικής άσκησης και σωματικής δραστηριότητας. Όπως το περπάτημα, το τρέξιμο, το κολύμπι ή κάτι που αγαπάτε. Αυτοί οι τύποι άσκησης είναι αρκετά εύκολο να εκτελεστούν και επιταχύνουν τον μεταβολισμό με αποτέλεσμα το σώμα τους να καίει λίπος. Αν δεν είναι σωματικά δραστήριοι, θα είναι αδύνατο να χάσουν βάρος και να παραμείνουν υγιείς.

Συμβουλές υγιεινής διατροφής

γυμναστική για νέουςΠρώτα απ’ όλα, μια υγιεινή διατροφή για εφήβους δεν πρέπει ποτέ να είναι τόσο περιοριστική όσο είναι μερικές δίαιτες απώλειας βάρους για ενήλικες. Το εφηβικό μενού της δίαιτας πρέπει πάντα να εξατομικεύεται και να αποτελείται από τα αγαπημένα και πιο ανεκτά τρόφιμα του. Για παράδειγμα, όλοι γνωρίζουμε ότι το μπρόκολο μας προσφέρει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες, αλλά αν εσάς σας αρέσει το μπρόκολο, μην πιέζετε το παιδί σας να το φάει. Επιλέξτε κάτι παρόμοιο που να του αρέσει, όπως σπαράγγια ή σπανάκι ή σαλάτα μαρούλι. Μία ή δύο φορές την εβδομάδα μπορείτε να του επιτρέψετε μια μικρή απόλαυση με τη μορφή του αγαπημένου του σνακ ή παγωτού ή κέικ. Καλό είναι, φυσικά αφού ρωτήσετε τον γιατρό σας να του δίνετε πολυβιταμίνες και να πίνει άφθονο νερό.

Δείγμα μενού της δίαιτας για νεαρές ηλικίες
Ημέρα 1
Πρωινό:1 φλιτζάνι τυρί κότατζ με μούρα, 1 αυγό βραστό, 1 φλιτζάνι γάλα με χαμηλά λιπαρά ή τσάι.
Γεύμα:150γρ στήθος κοτόπουλο, 1 μπολ σούπα λαχανικών, 1 ψητή πατάτα.
Σνακ:1 ποτήρι χυμός λαχανικών ή ένα smoothie, 1 ολόκληρο τοστ με 1 κουταλάκι του γλυκού βούτυρο.
Δείπνο:150γρ ψάρι με σαλάτα.

Συμβουλές προς τους γονείς

συμβουλές στους γονείςΒεβαιωθείτε ότι τρώει πάντα το πρωινό του, καθώς οι θερμίδες που λαμβάνει
το πρωί μπορεί να του δώσουν ενέργεια για όλη την ημέρα και ποτέ δεν αποθηκεύονται ως λίπος. Μπορείτε να αντικαταστήσετε το κοτόπουλο με γαλοπούλα ή άπαχο κόκκινο κρέας ή ψάρι. Χρησιμοποιήστε ποικιλία από λαχανικά για τη σούπα σας, μπορείτε να προσθέσετε και όσπρια, αν θέλετε. Χρησιμοποιήστε ελαιόλαδο και ξύδι αντί για σάλτσες σε μορφή κρέμας. Περιορίστε την πρόσληψη αλατιού, αλλά μην το αποκλείετε εντελώς από τη διατροφή τους. Εάν αισθάνονται πεινασμένοι μεταξύ των γευμάτων, να πίνουν νερό και να τρώνε ωμά λαχανικά και φρούτα.

Ημέρα 2
Πρωινό:Ομελέτα με 2 αυγά και 2 φέτες άπαχη γαλοπούλα, 1 φέτα ολικής αλέσεως, 1 φλιτζάνι γάλα με χαμηλά λιπαρά ή τσάι.
Γεύμα:170γρ ψάρια, σαλάτα και ½ φλιτζάνι καστανό ρύζι.
Σνακ:Φρουτοσαλάτα με 1 κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο ή καρύδια.
Δείπνο:1 φλιτζάνι γιαούρτι, 1 φλιτζάνι τυρί κότατζ με φρούτα.

Ημέρα 3
Πρωινό:2 τοστ ολικής αλέσεως με γαλοπούλα σε φέτες, 2 ντομάτες, 1 φλιτζάνι τσάι ή γάλα με χαμηλά λιπαρά.
Γεύμα:1 μπολ με σούπα λαχανικών, 1 αυγό, 1 ψητή πατάτα, σαλάτα.
Σνακ:1 φλιτζάνι γιαούρτι με δημητριακά ολικής άλεσης.
Δείπνο:150γρ στήθος κοτόπουλο με σαλάτα, πράσινο τσάι.

Ημέρα 4
Πρωινό:1 σκληρό βραστό αυγό, 1 φλιτζάνι γάλα και 1 φλιτζάνι δημητριακά ολικής αλέσεως με μούρα.
Γεύμα:1 πιάτο φασόλια, 1 ομελέτα με 2 αυγά με μανιτάρια, σαλάτα.
Σνακ:1 μπολ φρουτοσαλάτας.
Δείπνο:1 ψητή πατάτα, 1 φλιτζάνι τυρί κότατζ, σαλάτα αγγούρι.

Συμβουλές:

Προτιμήστε το κοτόπουλο και τα ψάρια σας να είναι ψητά, αποφύγετε τα τηγανητά
ή τα σοταρισμένα κρέατα. Αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα και τις κονσέρβες, τη ζάχαρη και τα γλυκά ποτά. Εάν λαχταρούν γλυκά, μπορείτε να τους προσφέρετε φρέσκα ή ξηρά φρούτα. Θα εκπλαγείτε με το πόσο γρήγορα θα κάψουν το περιττό λίπος με τη βοήθεια του παραπάνω  μενού της δίαιτας για νεαρές ηλικίες. Να θυμάστε όμως ότι η τακτική άσκηση είναι το κλειδί για την επιτυχία σας!

Έυα Σ.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA ImageChange Image

Free mockups