Αντιμετωπίστε την παχυσαρκία

Αντιμετωπίστε την παχυσαρκίαΗ παχυσαρκία είναι ένα παγκόσμιο πρόβλημα και το αδυνάτισμα είναι το θέμα πολλών συζητήσεων. Το ν’ αδυνατίσει κάποιος δεν σημαίνει πάντα ότι πρέπει να λιμοκτονήσει ή να ασκείται περισσότερο. Στην πραγματικότητα, μερικές φορές μπορεί να είναι ακριβώς το αντίθετο. Η μαγική λέξη-κλειδί είναι να υπάρχει ισορροπία!! Η παχυσαρκία έχει γίνει ένα τεράστιο πρόβλημα στον ανεπτυγμένο κόσμο και σε ορισμένες περιπτώσεις οι αιτίες είναι ολοφάνερες: τρώμε υπερβολικά λάθος τροφές και γυμναζόμαστε λίγο. Ωστόσο, έχω γνωρίσει ανθρώπους που γυμνάζονται τακτικά στο γυμναστήριο και ενώ ακολουθούν πάντα κάποια δίαιτα ή κάποια ειδική διατροφή, συνεχίζουν να έχουν προβλήματα βάρους. Αν αυτό σας θυμίζει τον εαυτό σας, τότε ακολουθήστε τις παρακάτω κατευθυντήριες γραμμές για να μπορέσει το σώμα σας να έρθει σε μια ισορροπία.

Ακολουθείσθε τις παρακάτω συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε την παχυσαρκία και να βρείτε την ισορροπία στη διατροφή σας.

Συμβουλή 1η
Πως να αντιμετωπίσετε την παχυσαρκίαΠρέπει να τρώτε περισσότερο λίπος. Κάθε κύτταρο του σώματος μας χρειάζεται το λίπος για να επιβιώσει, το λίπος είναι ένα ζωτικής σημασίας θρεπτικό συστατικό για την υγεία του ορμονικού μας συστήματος, το οποίο ρυθμίζει και το μεταβολισμό. Η κατανάλωση τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε απαραίτητα λιπαρά οξέα που βρίσκονται στα λιπαρά ψάρια, στους ξηρούς καρπούς, στους σπόρους, στα δημητριακά ολικής αλέσεως και στα λαχανικά, κρατά το ορμονικό σύστημα ισορροπημένο και βοηθά επίσης στην υγεία του δέρματος και των μαλλιών, μειώνει τις φλεγμονές, προστατεύει τον οργανισμό από καρδιαγγειακές παθήσεις και προωθεί ένα υγιές νευρικό σύστημα.

Συμβουλή 2η
Κόψτε ή μειώστε τους απλούς υδατάνθρακες που γρήγορα μετατρέπονται σε ζάχαρη και όταν δεν χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ενέργειας, αποθηκεύονται ως λίπος. Αντί αυτών, επιλέξτε σύνθετους υδατάνθρακες που είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες και θα κρατήσουν το πεπτικό σας σύστημα υγιές και σε αργή καύση, έτσι ώστε το σώμα σας να χρησιμοποιήσει την ενέργεια για έναν υγιή μεταβολισμό.

Συμβουλή 3η
Να τρώτε πολλά λαχανικά και να μάθετε δημιουργικές και ενδιαφέροντες συνταγές για να τα μαγειρέψετε, ώστε να τρώτε κάτι που σας αρέσει αντί να το υπομένετε.

Συμβουλή 4η
Πιείτε ζεστό ή σε θερμοκρασία δωματίου νερό με λίγο φρέσκο λεμόνι ή χυμό λάιμ κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αυτό μπορεί να ηρεμήσει την όρεξή σας, αλλά και να καθαρίσει το συκώτι σας, ώστε να μπορεί να μεταβολίσει καλύτερα τα λίπη και να κρατήσει το σώμα πιο αλκαλικό.

Συμβουλή 5η
Μασήστε το φαγητό, αυτό είναι ζωτικής σημασίας για το αδυνάτισμα. Χρειάζονται 20 λεπτά για να συνειδητοποιήσει ο εγκέφαλος σας  ότι το σώμα είναι χορτάτο, αν μέχρι τότε έχετε φάει υπερβολικά, οι πιθανότητες είναι ότι θα πάει για αποθήκευση λίπους. Θυμηθείτε, η πέψη ξεκινά από το στόμα και με το μάσημα τα τρόφιμά σας χωνεύονται και αφομοιώνονται σωστά. Έτσι με λιγότερη κατανάλωση, μπορείτε να αποκτήσετε πολύ περισσότερα θρεπτικά οφέλη από τις τροφές σας.

Συμβουλή 6η
Απαλλαγείτε από το άγχος, αν είναι δυνατόν. Όταν τα επίπεδα της κορτιζόλης στο αίμα είναι υψηλά, αυξάνεται η όρεξη σας και οποιοδήποτε περίσσιο λίπος και γλυκόζη πηγαίνει ως λίπος γύρω από τη μέση σας, κοντά στο συκώτι, όπου μπορεί πιο γρήγορα να μετατραπεί ξανά σε ενέργεια, αν χρειαστεί.

Συμβουλή 7η
Κάντε το πεπτικό σας σύστημα να ξυπνήσει. Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα υπέροχο ελαφρύ καφεϊνούχο τσάι. Μια μικρή ποσότητα καφεΐνης εγείρει το μεταβολισμό σας αρκετά και κόβει την όρεξή σας. Αγαπήστε την ώρα του πρωινού και το τελετουργικό του τσαγιού και προσπαθήστε να επικεντρωθείτε  σε κάτι θετικό που μπορεί να θέλετε να πετύχετε την ημέρα αυτή.

Συμβουλή 8η
Μην τρώτε μετά τις 7 μμ., αν είναι δυνατόν, ή προσπαθήστε ν’ αφήσετε περιθώριο στο σώμα σας τουλάχιστον τέσσερις ώρες, για να χωνέψει το τελευταίο γεύμα της ημέρας. Βουρτσίστε τα δόντια σας μετά το δείπνο, αυτό θα σας βοηθήσει να μην μπείτε σε πειρασμό αργά το βράδυ, γιατί λογικά θα τεμπελιάσετε να βουρτσίσετε τα δόντια σας δύο φορές.

Συμβουλή 9η
Σ’ έναν ιδανικό κόσμο, θα είχατε χρόνο για τουλάχιστον 30 λεπτά καρδιαγγειακών ασκήσεων τρεις ή τέσσερις φορές την εβδομάδα, αλλά με την πολυάσχολη ζωή μας, αυτό δεν είναι πάντα ρεαλιστικό. Προσπαθήστε να έχετε ρεαλιστικούς στόχους, όταν πρόκειται για άσκηση και  βρείτε έναν τρόπο να περιλαμβάνετε σωματικές δραστηριότητες που μπορούν να γίνουν μέρος της ζωής σας. Μπορείτε να επιλέξετε έναν γρήγορο περίπατο στη φύση ή ακόμα τις υπέροχες ξυπόλητες βόλτες στην παραλία. Είναι σημαντικό να επιλέξετε μια μορφή άσκησης που να ταιριάζει στο σωματότυπό σας και έτσι δεν θα δημιουργήσετε περισσότερο άγχος στο σώμα σας.

Συμβουλή 10η
Προσπαθήστε να έχετε τις ορμόνες σας υπό έλεγχο. Αν το ορμονικό σας σύστημα, ειδικά του θυρεοειδούς σας είναι εκτός ισορροπίας, αυτό θα επηρεάσει το μεταβολισμό σας και μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους.

Συμβουλή 11η
Εξεταστείτε, για να δείτε αν έχετε οποιαδήποτε τροφικές δυσανεξίες και αλλεργίες. Πολλοί άνθρωποι υποφέρουν από Candida, η οποία είναι μια υπέρ ανάπτυξη της ζύμης στο σύστημα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε φούσκωμα, αέρια και άλλες διαταραχές του πεπτικού συστήματος και μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους.

Συμβουλή 12η
Μην περιμένετε μέχρι να είστε πραγματικά πεινασμένοι για να φάτε, καθώς θα έχετε την τάση να τρώτε περισσότερο και να τρώτε πάρα πολύ γρήγορα. Τρώγοντας μικρότερα γεύματα πιο συχνά, αυτό θα σας βοηθήσει να κρατήσετε σταθερό το μεταβολισμό σας και τα επίπεδα της ενέργειάς σας.

Συμβουλή 13η
Μην πηγαίνετε για ψώνια τροφίμων όταν είστε πεινασμένοι, γιατί η πείνα σας θα σας οδηγήσει στα ράφια με τα γρήγορα σνακ και στα προϊόντα με υπερβολική ποσότητα ζάχαρης και στο τέλος θα διαπιστώσετε ότι το καλάθι των αγορών σας είναι γεμάτο από πράγματα που κανονικά δεν θα αγοράζατε.

Συμβουλή 14η
Απολαύστε το φαγητό σας! Βρείτε νέους, δημιουργικούς και ενδιαφέροντες τρόπους για να το προετοιμάσετε έτσι ώστε ακόμη και αν θέλετε να χάσετε βάρος, θα αισθάνεστε ότι τρέφεστε και δεν στερείστε.

Αν σας άρεσε το άρθρο μας για το πως να αντιμετωπίσετε την παχυσαρκία. Κάντε like και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!! Είναι η ανταμοιβή μας!!

Εύα Σ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA ImageChange Image

Free mockups